اخبار داغ

حاشیه سازی در قلب دستگاه تعلیم وتربیت:

یک بام و دو هوا عزل ونصب ها در آموزش وپرورش لرستان!/یک اداره با دوسرپرست شاهکار دولت تدبیر

یک بام و دو هوا عزل ونصب ها در آموزش وپرورش لرستان!/یک اداره با دوسرپرست شاهکار دولت تدبیر
پس از انجام تکریم ومعارفه سرپرست آموزش وپرورش پلدختر در 30بهمن ماه،حالا باگذشت48ساعت از برگزاری این جلسه اداره آموزش وپرورش شهرستان با دو سرپرست کار خود را در روزهای آغازین اسفندماه شروع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز،پس از تکریم ومعارفه غیرمنتظره برخی سرپرست های آموزش وپرورش لرستان توسط خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش وپرورش لرستان بازار شایعه در دستگاه تعلیم وتربیت داغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز, ،پس از تکریم ومعارفه غیرمنتظره برخی سرپرست های آموزش وپرورش لرستان توسط خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش وپرورش لرستان بازار شایعه در دستگاه تعلیم وتربیت داغ شد.,


درحالی که در فصای مجازی صحبت هایی مبنی بر تغییر خدانظر دریکوند مدیرکل اموزش وپرورش لرستان منتشر شده است.
برهمین اساس ،برخی ها هم به نوعی از اعلام وزارت آموزش وپرورش به مدیرکل مبنی بر عدم انجام تغییرات مدیریتی در استان صحبت می کنند.

,
,
,


در جلسه ای طی48ساعت گذشته، با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش لرستان بدون حضورامام جمعه.فرماندار و خبرنگاران ،عزت بیرانوند از فرزندان شهید به عنوان سرپرست جدید آموزش وپرورش پلدختر معرفی شد، هرچند رضا شاهمرادی سرپرست سابق از دادن کلیدهای اتاق ریاست به سرپرست جدید خودداری کرد.

,
,

 بلافاصله دستیاری فرماندار پلدختر با انتقاد از این انتصاب آن را غیر قانونی و مخالف با مصوبه هیات دولت عنوان کرد.

,

سریال تکراری تغییرات کوتاه مدت سه یا چهار ماهگی آموزش وپرورش این شهرستان به سناریویی تبدیل شده که هر لحظه به مانند زلزله بایستی منتظر یک تغییر وتحول در ساختمان دوطبقه کوی بسیجیان باشیم.

,

حالا این موضوع به میدانی برای بازی جریان سیاسی اصلاح طلبان تبدیل شده که این اقدام مدیرکل را درحمایت از دولت اطلاع رسانی می کنند وسعی دارند در رسانه های زنجیره ای خود با بزرگ نمایی برخی مسائل در سیستم تعلیم وتربیت التهاب ایجادکنند؟

,

رضا شاهمرادی که در آبمانماه 96به عنوان سرپرست جدید آموزش وپرورش جایگزین علی جودکی شد حالا باگذشت سه ماه باید جای خود را به نفر بعدی که عزت بیرانوندی از فرزندان شاهد می باشد بدهد.

,

علی جودکی پیش از شاهمرادی هم نیز حدود چهارماه کلید دستگاه تعلیم وتربیت شهرستان برعهده داشت که جای خود را به شاهمرادی داد.

,

در روز چهارشنبه دوم اسفند در اتفاقی نادر اداره آموزش وپرورش دو سرپرست دارد که هم اکنون در اتاق های جداگانه ای در آموزش وپرورش حضور پیدا کردند.
در این میان صحبت هایی مبنی بر صدورنامه ای از وزارتخانه به استانداری جهت پیگیری اقدامات مدیرکل آموزش وپرورش وجود دارد که تا کنون این مسئله تایید رسمی نشده و همچنان دستگاه تعلیم وتربیت پلدختر سردرگم تغییرات پی درپی مدیریتی منتظر آرامش است.

,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه