اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در میاندوآب/ کشف ۶۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای امسال

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در میاندوآب/ کشف ۶۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای امسال
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در 11 ماه نخست امسال با اقدامات انجام گرفته، مقدار 451 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80درصد افزایش کشفیات را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد صبح امروز در جلسه کارگروه فرهنگی, اجتماعی شهرستان میاندوآب با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان در ۱۱ماه گذشته، اظهار کرد: در ۱۱ ماه گذشته در راستای ارتقا سطح امنیت اجتماعی تعداد ۶۶ طرح پیشگیری در زمینه ارتقا امنیت اجتماعی و بخش های مختلف اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

شیخ نژاد افزود: از ابتدای امسال با اقدامات انجام گرفته، مقدار ۴۵۱کیلوگرم انواع مواد مخدر و بیش از ۵۵هزار عدد قرص غیرمجاز در شهرستان میاندوآب کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش کشفیات را داشته ایم.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و  تعداد یک هزار و ۲۱۵ معتاد و قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر  دستگیر شده اند.

,

وی تصریح کرد:  از ابتدای امسال در میاندوآب ۳۳ نمایشگاه و ۲۷۰ مورد کلاس آموزشی برگزار و ۱۲ هزار برگ بروشور در زمینه آموزش, هشدار و توصیه ها توزیع شده اند.

,

شیخ نژاد اظهار کرد:  از ابتدای امسال میزان کشف سرقت ها نیز افزایش ۲۸ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به موضوع قاچاق, افزود: از ابتدای امسال ۱۷۶ فقره عملیات در زمینه قاچاق انجام گرفته که منجر به کشف۶۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شده است.

,

وی با بیان اینکه در این زمینه ۱۸۲ دستگاه خودرو توقیف و ۱۹۹ نفر دستگیر شده است, گفت:  از لحاظ ارزش ریالی ۲۷ درصد در کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته ایمِ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه