اخبار داغ

امام‌ جمعه کیاسر:

منشا فرقه‌های انحرافی استکبار است

منشا فرقه‌های انحرافی استکبار است
امام‌ جمعه کیاسر اسلام صوفی و یا رحمانی را بازیچه غرب دانست و گفت: به نیروی انتظامی و بسیج سلحشور برچسب‌ خشونت‌طلبی می‌زنند اما خود وحشیانه چند روز امنیت مردم را مختل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، حجت‌الاسلام‌ یوسفعلی تیموری‌یانسری صبح امروز در مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در دفتر امام‌ جمعه کیاسر به منفعت‌طلبی استکبارگران اشاره کرد و افزود: هر که طمعش از جهان بیشتر است خشونتش نیز بیشتر است پس منشأ خشونت جهان، استکبار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی اسلام را دین صلح و دوستی دانست و اظهار کرد: خشونت‌ها فرقه‌های انحرافی تفاوتی با داعش و منافقین ندارد چون منشأ اصلی آن مستکبرین هستند.

امام‌ جمعه کیاسر با اشاره به دست‌آویز قرار دادن اسلام توسط برخی از فرقه‌های منحرف، خاطرنشان کرد: ریشه و منشأ این انحراف از دین غرب است که با حمایت از این فرقه‌های مردم‌فریب به دنبال منفعت خود در میان شیعیان هستند.

این مسئول دشمنان انقلاب را دروغ‌گو خطاب کرد و افزود: در داخل کشور من یک عده شعار می‌دهند هرحزب الله را هر دین‌دار را هر بسیجی را هر انسان پاک را انگ خشونت‌طلبی و افراط گری می‌زنند که این دروغ محض است.

تیموری اسلام صوفی و یا رحمانی را بازیچه غرب دانست و گفت: به نیروی انتظامی و بسیج سلحشور برچسب‌ خشونت‌طلبی می‌زنند اما خود وحشیانه چند روز امنیت مردم را مختل می‌کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه