اخبار داغ

موج تغییرات به راه افتاد؛

7 انتصاب در استانداری بوشهر/ استاندار گیلان در بوشهر چه می کند

7 انتصاب در استانداری بوشهر/ استاندار گیلان در بوشهر چه می کند
استاندار بوشهر در یک تصمیم سریع هفت معاون و مدیر را جابجا و برخی نیز عزل و نصب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سپاس؛ در روزهای گذشته خبری در خصوص انتصاب سرپرستانن برخی از معاونت های استانداری و مدیریت های ارشد استانداری در رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

به تصمیم سریع عبدالکریم گراوند برخی از معاونت های استانداری بوشهر مانند  سرپرست امور عمرانی، سرپرست اداره کل سیاسی، سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل، مشاور استاندار در امور علمی و پژوهشی، سرپرست اداره کل شهری و سرپرست فرمانداری تنگستان و مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران منصوب شدند.

بر اساس اخبار منتشر شده عادل دهدشتی سرپرست اداره کل سیاسی، علیرضا چمکوری مشاور استاندار در امور علمی و پژوهشی، انتخابات و تقسیمات کشوری، مهرداد ستوده به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی،  کرم چرومی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل،  کاظم مرادی سرپرست اداره کل شهری، احمد دشتی به عنوان سرپرست فرمانداری تنگستان و سید علی موسوی نژاد مشاور استاندار د مسئول هماهنگی امور ایثارگران منصوب شدند.

,
,
,

شنیده ها حکایت از این دارد که مصطفی سالاری استاندار گیلان و استاندار سابق بوشهر بیش از 5 روز در مرکز استان بوشهر حضور داشته است و مهره چینی برای استانداری بوشهر انجام داده است.

,

بر اساس اخبار غیر رسمی سالاری از برخی معاونین استانداری درخواست استعفا داشته تا بتواند مهره های دیگری را جایگزین کند که این موضوع با اعتراض این معاونین روبرو شده و جلسه ناکام می ماند.

,

سالاری که نمی توانست بیشتر در استان حضور داشته باشد دستور سریع برای انتصابات می دهد که هنوز به گیلان نرسیده تغییرات در بوشهر صورت می گیرد.

,

/ انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه