اخبار داغ

مسئول اجتماعی فرمانداری طارم :

حمایت مادی از آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است

حمایت مادی از آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است
مسئول اجتماعی فرمانداری طارم گفت: حمایت مادی از آموزش و پرورش هزینه نیست نوعی سرمایه گذاری برای آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طارم با حضور اعضاء و جمعی از مسئولین ادارات برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سیروس ظفری کارشناس اجتماعی فرمانداری در این نشست اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه عظیم و طویل با هزینه های متعدد نیاز به همکاری و مساعدت همه ارگان ها و آحاد مردم با این ارگان مهم و سرنوشت ساز دارد.

,

وی یادآور شد: باید به دنبال راهکارها و منابع جدیدی در جهت حمایت از آموزش و پرورش و توانمند سازی آن باشیم گفتنی است از جمله این راهکارها اخذ عوارض قانونی سه تا پنج درصد از شهرداری ها، اخذ عوارض فرهنگی از کارگاهها و کارخانجات صنعتی و غذایی شهرستان و.. می باشد.

,

کارشناس اجتماعی فرمانداری طارم، با توجه به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان در دهم اسفند ماه به لزوم شناسایی خیرین داخل و خارج شهرستان و برقراری ارتباط با آنان جهت مشارکت مادی و معنوی آنان از آموزش و پرورش تأکید کرد.

,

ظفری ابراز کرد: حمایت مادی از آموزش و پرورش هزینه نیست نوعی سرمایه گذاری برای آینده است.

,

وی ضمن تشکر از امکانات و تجهیزات فراهم شده و تکریم ارباب رجوع و مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرروش به لزوم الگو گیری سایر ارگان ها از آموزش و پرورش توصیه کرد.

,

کارشناس اجتماعی فرمانداری طارم با اشاره به ارزیابی های انجام شده از ادارات و نهادهای شهرستان طارم گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته آموزش و پرورش شهرستان در زمینه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب جزء دستگاههای برتر شهرستان بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه