اخبار داغ

روحانی:

خشونت و اهانت به پلیس را به هیچ وجه تحمّل نمی‌کنیم/تسلیت به خانواده‌های شهدا و قدردانی از مدیریت سنجیده نیروهای انتظامی

خشونت و اهانت به پلیس را به هیچ وجه تحمّل نمی‌کنیم/تسلیت به خانواده‌های شهدا و قدردانی از مدیریت سنجیده نیروهای انتظامی
رئیس جمهور گفت: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری، گزارش وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج شد، به هیئت وزیران ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری، گزارش وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج شد، به هیئت وزیران ارائه شد. ,

رئیس‌جمهور ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای عزیز و اظهار همدردی با آنان، از مدیریت سنجیده و مدارای حداکثری نیروهای عملیاتی به‌ویژه نیروی انتظامی قدردانی کرد. 

,

وی همچنین طی سخنانی اظهار داشت: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی‌کنیم.

,

روحانی ضمن احترام به همه عقاید و افکار و پذیرش تنوع‌های فکری و فرهنگی،‌ رفتارهای خشونت‌آمیز از طرف هر گروهی را به شدت محکوم کرد.

,

رئیس جمهور در ادامه دستگاه‌های مسئول را با هدف تقویت انسجام و یکپارچگی ملی و افزایش وحدت و همگرایی، به بررسی و کند و کاو در ریشه‌های شکل‌گیری اینگونه حوادث مامور کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه