اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم:

شوقی که با شکست حریف آمریکایی در ورزش ایجاد می‌شود را نمی‌توان با پول به وجود ‌آورد

شوقی که با شکست حریف آمریکایی در ورزش ایجاد می‌شود را نمی‌توان با پول به وجود ‌آورد
نماینده بستان ‌آباد، ورزش را عرصه‌ای برای نمایان ساختن عرق ملی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمد وحدتی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جمشید نظمی در استان نعمتی بود و زحمات زیادی کشید، عنوان کرد: برای ایوب بهتاج آرزوی توفیق دارم تا با از میان برداشتن موانع به توسعه ورزش استان کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: وزارت ورزش و جوانان وزارت‌‌خانه سرآمد تمامی وزارت خانه‌هاست، اگر بتوانیم ورزش را همگانی کنیم هم سلامت عمومی جامعه افزایش پیدا می‌‌کند و هم در جهان ناممان اعتلاء خواهد یافت.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم با اشاره به خوشحالی مردم ایران هنگام کسب موفقیت ورزشکاران، بیان داشت: به طور مثال وقتی در کشتی یک آمریکایی را شکست می‌دهیم شعفی ایجاد می‌شود که با هیچ مبلغی نمیتوان این نشاط را ایجاد کرد، ما هم در مجلس وظیفه اعتلای رشته‌های حرفه‌ای را داریم.

,

وی تصریح کرد: د وزارت‌خانه ورزش با جوانانی روبرو هستیم که باید به آنان جهت ساخت و اعتلای جمهوری اسلامی اعتماد کنیم؛ ایجاد شعف و شادی در جامعه میسر نخواهد بود مگر با ایجاد انگیزه و گرفتن دست جوانان تا بتوانیم مشکلات عدیده که بعد از ۳۹ سال از انقلاب وجود دارد و زیبنده نیست پایان دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه