اخبار داغ

معاون فرماندار سروستان :

در کنار درختکاری باید منابع موجود را نیز حفظ کنیم

در کنار درختکاری باید منابع موجود را نیز حفظ کنیم
معاون فرماندار سروستان در جلسه مدیریت بحران این شهرستان گفت: درختکاری یکی از ماندگارترین حسنات و موجب سرسبزی طبیعت است البته در کنار درختکاری باید منابع موجود را نیز حفظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، احمد رضا کمالی، معاون فرماندار سروستان در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که به مناسبت هفته منابع طبیعی تشکیل شد، اظهار داشت: مدیر موفق مدیری است که هم بتواند منابع انسانی و هم منابع طبیعی را حفظ کند لذا می بایست علاوه بر حفظ منابع انسانی در حفظ منابع طبیعی نیز تلاش کند و بستر پیشرفت رو در جامعه فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروستان ما،,

 

, ,

وی افزود: درختکاری یکی از ماندگارترین حسنات و موجب سرسبزی طبیعت است البته در کنار درختکاری باید منابع موجود را نیز حفظ کنیم.

,

 

,

کمالی تاکید کرد: هر سروستانی یک درخت و هر دانش آموز یک درخت ،نمود عینی این هفته است و هر دانش آموز می تواند با یک درخت به نام خودش غرس و آنرا آبیاری کند که این کار علاوه بر فرهنگ سازی درختکاری و حفظ طبیعت موجب طراوت و بالا بردن رطوبت و بارندگی می شود.

,

, ,

خاطر نشان می شود سلمه فخاری در این جلسه در پاسخ نماینده مدیریت بحران استان در خصوص وضعیت سد له غول ،اظهار داشت: با توجه به تبعات وجود این سد، سازمان منابع آب تصمیم به تخریب آن گرفته و اقدامات قانونی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه