اخبار داغ

جهت تنظیم بازار شب عید؛

950 تن سیب و پرتقال در استان سمنان توزیع می شود/ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان سمنان به حد کافی

950 تن سیب و پرتقال در استان سمنان توزیع می شود/ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان سمنان به حد کافی
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم برای ایام عید به حد کافی ذخیره شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود طاهریان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس گفت: مشکلی از لحاظ تامین کالاهای اساسی مردم در استان سمنان وجود ندارد و کالاها مطابق با نیاز مردم عرضه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ , قومس,

وی در خصوص ذخیر سازی میوه ایام نوروز 97  اظهار کرد: 250 تن سیب دماوند و 700 تن پرتقال تامسون با کیفیت عالی از 23 اسفند تا 15 فروردین سال آتی در مراکزمختلف، بین مردم توزیع می شود.

,

طاهریان تصریح کرد: 486 تن برنج هندی و 97 تن برنج تایلندی  ذخیره سازی شده است که یک نوع برنج هندی با قیمت هر کیلو 5 هزار و 600  تومان و یک نوع دیگر با قیمت هر کیلو 2 هزار و 600 تومان بین مصرف کنندگان توزیع  می شود.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: قیمت هر کیلو برنج تایلندی درب انبار 3 هزار و 600 تومان و برای مصرف کننده نیز 3 هزار و 900 تومان در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه از لحاظ توزیع مرغ منجمد محدودیتی در استان سمنان  وجود ندارد، گفت: در حال حاضر 390 تن مرغ منجمد برای توزیع ایام نوروز تدارک دیده شده است و قیمت هر کیلو مرغ منجمد درب انبار 5 هزار و 800 تومان و برای مصرف کننده حداکثر 6 هزار و 300 تومان است.

,

طاهریان اظهار کرد: گوشت قرمز منجمد نیز به حد کافی وجود دارد و تخم مرغ هم با شانه ای 12 هزار و 600 تومان به صورت روزانه در حال توزیع است.

,

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان گفت: مردم در طول ایام نوروز می توانند کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، اتکا، رفاه و واحدهای صنفی منتخب در سراسر استان با قیمت مصوب تهیه نمایند.  

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه