اخبار داغ

آغاز نهضت آسفالت معابر روستایی در شهرستان هامون

آغاز نهضت آسفالت معابر روستایی در شهرستان هامون
فرماندار شهرستان هامون گفت: در ماه های اخیر کار آسفالت معابر بسیاری از روستاهای شهرستان هامون آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ شهرستان هامون یکی از پنج شهر منطقه سیستان است که در ایام نوروز به دلیل قرار گرفتن کوه اوشیدا در این شهر یکی از مهمترین مناطق در خصوص جذب گردشگر و تردد مسافرین نوروزی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

از این رو ساختار خشتی و گلی روستاهای این منطقه، خود می تواند یکی از جاذبه های شهرستان هامون باشد که نظر هر گردشگری را به خود جلب  می کند.

,

آسفالت مسیرهای روستایی و همچنین جاده های منتهی به مراکز گردشگری یکی از دغدغه های مدیران و مردم در ایام نوروز است که همواره عدم زیرساخت ها و همچنین مرغوبیت آسفالت برای رانندگان دردساز بوده است.

,

علی رضا کیخا فرماندار شهرستان هامون در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند گفت: شهرستان هامون، به طور قابل توجهی در راه پیشرفت و توسعه قرار دارد.

,

وی افزود: در ماه های اخیر کار آسفالت معابر بسیاری از روستاهای شهرستان هامون آغاز شده است و امید می رود تا پایان سال جاری نیمی از معابر روستاهای این شهرستان آسفالت شوند.

,

فرماندار شهرستان هامون تصریح کرد: همچنین دکل مخابراتی شهرستان محمد آباد نیز از 24 متر به 42 متر افزایش یافته است تا اینترنت پر سرعت برای شهروندان این شهر در دسترس قرار گیرد.

,

کیخا همچنین خاطرنشان کرد: برخی از روستاهایی که بیش از 30 سال است که در انتظار آب هستند لوله کشی این روستاها با 20 پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

,

فرماندار شهرستان هامون به آب های ژرف منطقه سیستان اشاره کرد و افزود: تیم متخصص شامل 100 نفر از افراد کاربلد در شهرک رامشار شهرستان هامون مستقر شده اند تا با تکمیل تجهیزات دکل بندی و حفاری چاه آب را آغاز خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه