اخبار داغ

استاندار گلستان:

حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران در گلستان نباید تضعیف شود

حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران در گلستان نباید تضعیف شود
استاندار گلستان با بیان این مطلب که بانک های خصوصی باید در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید فعال شوند اظهار کرد: اگرچه در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هستیم اما کار و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان باید با قوت صورت پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سید مناف هاشمی" استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت تمامی بانک ها در استان گلستان گفت: از آنجا که بخش قابل توجهی از منابع مالی استان در بانک های خصوصی قرار دارد به همین دلیل لازم است این بانک ها در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید فعال شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی افزود: خوشبختانه همراهی بانک ها در ارائه تسهیلات نوسازی و بازسازی با رقم 28 میلیارد تومان به 13 واحد تولیدی که موجب رتبه چهارم استان در کشور شده است که باید با توجه به ظرفیت کارخانه های فعال در استان این رقم افزایش یابد.

,

"هاشمی" تصریح کرد: اگرچه در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هستیم اما کار و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان باید با قوت صورت پذیرد.

,

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: باید تا انتهای سال 3 کارگروه فرعی جهت بررسی پروندههای بزرگ گردشگری، صنعت و کشاورزی تشکیل شود و این پرونده ها را بصورت مجزا مورد بررسی قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه