اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

بیش از 602 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است

بیش از 602 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از پرداخت بیش از 602میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان گلستان در سالجاری خبر داد و گفت: امیدواریم با دستورات لازم استاندار بتوانیم تا پایان سال به رتبه هفتم کشوری برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حسینقلی قوانلو" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در حاشیه پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار گلستان در محل استانداری گلستان برگزار گردید، به خبرنگاران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 160 واحد موفق به دریافت بیش از 224 میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی افزود: در طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح کشور رتبه دهم را داریم که امیدواریم با دستورات لازم استاندار بتوانیم تا پایان سال به رتبه هفتم کشوری برسیم.

,

"قوانلو" تصریح کرد: بر اساس پرونده هایی که از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بانکها ارجاع شده و توافقی که با روسای بانکهای استان داشته ایم مقرر است تا پایان سال بتوانیم سهمیه 760 میلیارد تومانی از طرح رونق تولید را به واحدهای تولیدی پرداخت کنیم.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: خوشبختانه همراهی بانک ها در ارائه تسهیلات نوسازی و بازسازی سبب شد تا با رقم 28 میلیارد تومانی که به 13 واحد تولیدی استان پرداخت گردید ، رتبه چهارم کشور را کسب نماییم و با توجه به ظرفیت کارخانه های فعال در استان باید این رقم افزایش یابد.

,

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات 4 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکل این واحدها صادر گردید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه