اخبار داغ

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان:

نمایشگاه گل و گیاه استان گلستان به هفتمین ایستگاه خود رسید+بنر

نمایشگاه گل و گیاه استان گلستان به هفتمین ایستگاه خود رسید+بنر
در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز؛ شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان اقدام به برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در محل نمایشگاه های بین المللی گرگان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مهرداد یزدی" مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری هفتمین نمایشگاه گل و گیاه در استان گلستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در چند روز آینده آغاز بکار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی با بیان این مطلب که هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه استان گلستان، همه ساله با اسقبال بی نظیر مردم همراه می شود، اظهار کرد: امسال نیز قطعا با حضور بی شمار مردم استان در این نمایشگاه، عطر حضور دیگری را مواجه خواهیم شد.

,

"یزدی" در گفتگو با خبرنگار ما ابراز امیدواری کرد: در هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه استان گلستان، این استان زودتر از موعد مقرر به استقبال نوروز و بهار می رود.

,

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که این نمایشگاه در چه تاریخی فعالیت خود را آغاز می کند، تصریح کرد: این نمایشگاه از هفتم اسفند ماه فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا آغاز و تا تاریخ 11 اسفند ماه میزبان علاقه مندان به این صنعت خواهد بود.

,

وی افزود: مردم گلستان جهت حضور در این نمایشگاه تخصصی میتوانند همه روزه از تاریخ یاد شده در ساعت 16 الی 21 در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

,

گفتنی است، همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه استان گلستان و صنایع وابسته، اولین نمایشگاه تخصصی باغبانی، گلخانه، ماشین ها و صنایع وابسته، گیاهان داروئی، کود، بذر، سم و نهاده ها برگزار می شود.

,

3234

, 3234,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه