اخبار داغ

با توجه به نزدیک شدن روز های پایانی ثبت نام؛

مردم برای ورود به سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند، سرگردان هستند!

مردم برای ورود به سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند، سرگردان هستند!
با توجه به اعلام سازمان ثبت و احوال کشور، مهلت ثبت نام در طرح کار ملی هوشمند به روز های پایاینی خود در حال رسیدن است اما مردم برای دسترسی به سامانه با مشکلاتی مواجه هستند و تا کنون این مشکلات رفع نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ مهلت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی فقط تا پایان سال است و متقاضیان برای ثبت نام باید وارد سامانه کارت ملی هوشمند به آدرس https://www.ncr.ir/ مراجعه کنند و پس از ورود به سامانه وارد قسمت ثبت نام جدید شده و اطلاعات شخصی خود وارد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

بر اساس این گزارش؛ مردم گلستان برای ورود به این سامانه با مشکلاتی همراه هستند و این درحالی است که از چند روز گذشته سامانه کارت ملی هوشمند قطع شده و متقاضیان سردرگم شده اند.

,

درست است مسئولین بارها تبلیغاتی را در اجرای اولیه این طرح در صدا وسیما و برخی از جرائد داده اند اما این میزات تبلیغات بسیار پایین بوده و حتی بسیاری از شهروندان از این موضوع اطلاعی ندارند.

,

به عنوان مثال برای اجرای این طرح ، مسئولین گلستانی میتوانستند، در سطح شهر بنرعای اطلاع رسانی و حتی تبلیغات در سایت های محلی را در دستور کار قرار دهند اما این امر اتفاق نیافتاده است.

,

با این اوصاف، مسئولین امر باید برای انجام چنین طرح های ملی که قطعا برای اجرای آن در روز های پایانی مشکلاتی را به وجود می آید، پشتیبانی های لازم را داشته باشند و حتی روش هایی را ایجاد کنند که مردم به سهولت برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

,

در همین راستا، با توجه به قطع بودن سامانه، بسیاری از کاربرانی که خواهان ثبت نام در منازل و درگاه های اینترنتی داشتند با مشکل برخورد کرده اند و نمیتوانند به سامانه کارت ملی هوشمند دسترسی پیدا کنند.

,

امیدواریم مشکلات این زیر ساخت ها که همیشه در دقایق 90 برطرف میشود، زودتر برطرف گردد تا مردم زیادی از این طرح عقب نمانند.

,

9878

, 9878,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه