اخبار داغ

معاون استاندار آذربایجان غربی ضمن تعطیلی جلسه کارگروه میراث فرهنگی؛

حضور در جلسه وظیفه مدیر است نه لطفش!/ اگر مدیری وقت حضور در جلسه ندارد اعلام کند تا تکلیفش روشن شود

حضور در جلسه وظیفه مدیر است نه لطفش!/ اگر مدیری وقت حضور در جلسه ندارد اعلام کند تا تکلیفش روشن شود
جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی که صبح امروز در سالن شهید نیکخواه استانداری برگزار می شد به دلیل غیبت مدیران دولتی عضو این کارگروه با دستور معاون استاندار لغو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تقی کهوریان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ایران رنگین کمان اقوام مختلف است، گفت: انسجام سیاسی و فرهنگی کشور با اقوام مختلف حائز اهمیت است و اقوام و احزاب در چهارچوب های سیاسی از جمله زبان،مذهب و قومیت های مختلف باید در صدد حفظ وحدت خود برآیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تمام ایرانی ها به عزتمندی و ایرانی بودن خود و به داشتن میراث فرهنگی خود افتخار می کنند و تمام شهدایی که خون پاک خود را به پای درخت تنومند ایران ریختند حفظ وحدت قومی و احزاب مختلف را نیز اهداف خود قرار دادند.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: البته باید متوجه باشیم همگی در راستای پیشرفت آذربایجان بیش از دیگر نقاط کشور تلاش و کوشش کنیم و همه مردم آذربایجان باید از تعصبات قومیتی و نظر های قومیتی دوری کنند.

,

* مدیران دولتی به وظایف قانونی خود واقف باشند

, * مدیران دولتی به وظایف قانونی خود واقف باشند,

اما وی پس از بیان این نکات با بیان اینکه جلسه به دلیل غیبت چند تن از مدیران رسمیت نداشته و به روز دیگری موکول خواهد شد، گفت: هر مدیری بنا بر وظیفه قانونی خود موظف است در تمامی جلساتی که به طور رسمی و قانونی دعوت شده شرکت کند و غیبت آنان هیچ توجیه قابل قبولی ندارد.

,

کهوریان، تاکید کرد: هر سال فقط یک یا ۲ بار هر مدیر ادارات دولتی و عضو کارگروه می تواند در جلسه ای حضور نداشته باشد که این موضوع هم صدرصد باید طبق سلسله مراتب مرتبط به دبیرخانه کارگروه مربوطه اعلام شده و نماینده تام الاختیار جهت حضور در جلسه معرفی شود.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، افزود: تمامی مدیرانی که امروز در این جلسه و کارگروه غیبت دارند باید علت غیبت خود را توضیح دهند و و دلایل غیبت خود را به خوبی مشخص کنند.

,

وی، با اشاره به اینکه بحث غیبت تنها مربوط به جلسات میراث فرهنگی نیست، ادامه داد: منِ نوعی و تمام مسئولان استانی موظفند به وظایف خود عمل کنند و نیازی ندارد به دلیل تشریف فرمایی مدیران در جلسه از آنان تقدیر و تشکر شود چراکه آنان به وظایف خود عمل کرده اند.

,

کهوریان، در پایان خاطرنشان کرد: مدیری که توانایی رسیدن به امورات خود و انجام وظایف و حضور در جلسات دعوت شده را ندارد اعلام کند تا در خصوص وی تصمیم گیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه