اخبار داغ

معاون فرماندار قرچک:

کارگران نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده‌دارند

کارگران نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده‌دارند
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: کارگران نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده‌دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین ؛ علیرضا جعفری در یازدهمین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان قرچک در سال 96 ضمت تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، از حضور باشکوه مردم در عزاداری بی‌بی دوعالم قدردانی کرد و پیرامون شخصیت معنوی و فردی حضرت فاطمه سلام‌الله علیها سخنانی ایراد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛ , قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی با اشاره به نقش کمیسیون کارگری اظهار داشت: در این جلسات تلاش می‌شود با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی کشور، واحدهای تولیدی که مشغول فعالیت هستند را سرپا نگاه داشت تا از این طریق بتوانیم به تولید ملی به‌عنوان یکی از ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی و حفظ فرصت‌های شغلی کمک کنیم.

,

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک در ادامه با تأکید بر رصد و رسیدگی مسائل و مشکلات کارگران زحمت‌کش اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم ازاین‌رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر را برای حل‌وفصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

,

جعفری با اشاره به اینکه کارگران نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده‌دارند، تصریح کرد: پشتوانه حقیقی تولید کشور درگرو فعالیت‌های کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.

,

وی گفت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئول هستیم. ازاین‌رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر را برای حل‌وفصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

,

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه‌بر تولیدات داخلی و توسعه اقتصاد و بازار ملی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین راهکارهای عملی مقابله با تولید حمایت از قشر کارگر و تولیدکننده با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است.

,

در ادامه جلسه کمیسیون کارگری شهرستان قرچک، روسای اداره صنعت، معدن و تجارت و تعاون کار و امور اجتماعی شهرستان توضیحات کاملی پیرامون مشکلات واحدهای تولیدی و اقداماتی که در رفع مشکلات آن‌ها تاکنون صورت گرفته، ارائه دادند.

,

در پایان جلسه کمیسیون کارگری شهرستان قرچک سایر اعضاء جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات حوزه کارگری را مطرح کرده و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

,

گفتنی است یازدهمین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان قرچک در سال 96 به ریاست علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور مرتضی سلطان محمدی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعید محمدی پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه