اخبار داغ

یادداشت:

چگونه تغییرات مدیریتی سکوی پرتاب ورزش اردبیل به قله شود

چگونه تغییرات مدیریتی سکوی پرتاب ورزش اردبیل به قله شود
محمد_پورپناهی_گل_تپه در یاد داشت خود نوشت:مربیان و داورن از انتخاب های غلط و مدیران نا کارامد و حزبی و جناحی خسته اند؛ از بزک کردن تجهیزات خسته شده ایم ورزش و زیر ساختهای ورزشی اردبیل نیاز به تحول دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر،محمد_پورپناهی_گل_تپه در یادداشت خود نوشت: اگر تفکر و خدمت به مردم مد نظر باشد حتی سرنوشت نیز قابل تغییر است ، و ورزش از این قاعده جدا نیست تغییر اساس نشاط و حیاط سازمانهاست  اما اگر در جهت منافع اشخاص و جناحی خاص باشد محکوم به شکست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوی کوثر,

 

,

بهتاج رفت به سلامت ، اما هر گز درک نکردم چرا کسی که توانایی انجام امور خود را ندارد چطور برای پستی مهم و چالش بر انگیز تقلا می زند ، چرا مسئولیتها اینقدر نزول پیدا کرده که هر کسی جرات عرض اندام می کند از عزیزان انتظار هست بیش از این به مشکلات ورزش دامن نزنند در بدنه ورزش افراد خبره ی زیادی هست اما بهتاج اگر موفق نبود علت در همین ساختار معیوب داخل اداره بود می گویند اداره کل در انتخاب روئسای هیات ها نقشی ندارد اما این دروغ است تمام گزینه ها یا گزینشی هستند یا تحمیلی امیدواریم حداقل سرپرست و در نهایت مدیر کل جدید تحمیلی نباشد.

,

 

,

ورزشکاران ، پیشکسوتان ،مربیان و داورن از انتخاب های غلط و مدیران نا کارامد و حزبی و جناحی خسته اند نیاز ورزش اردبیل مدیری توانمند و کار افرین است مدیری سیاسی و ورزشی که در تامین بودجه های لازم تعامل گسترده ای با نمایندگان محترم و استاندار عزیز داشته باشد از بزک کردن تجهیزات خسته شده ایم ورزش و زیر ساختهای ورزشی اردبیل نیاز به تحول دارد هیچ طرح و پروژه ی جدیدی در ورزش استان پیاده سازی نشده است .

,

 

,

حتی به گمانم برنامه ای هم در این امر ارائه نشده شد بی شک کار برای مدیریت جدیت به مراتب سخت تر خواهد بود ما در تمامی ابعاد نیاز به تغییر داریم در اخلاق ورزشی ، در ساماندهی قهرمانان ، در تفکری جدید برای ورزش همگانی ، در راه اندازی شورای راهبردی ورزش استان ، در برنامه ریزی برای ورزش قهرمانی باید به جایگاه وِیژه استان دست یابیم.

,

بسیاری از شهر ستان ها رو به فراموشی رفته اند در حالی که پتانسیل تولید قهرمان را دارا هستند اما با مدیریت های ضعیف و بی توجهی در حال نابودیست نباید توجه به ورزش و جوانان مختص چند روز باشد باید ورزش و حوزه جوانان مدام و پیوسته در تکاپو باشد.

,

 

,

 ورزش توانایی از بین بردن آسیب های اجتماعی و شکوفایی فرهنگ را در جامعه داراست دیپلماسی ورزش دیپلماسی صلح است ورزش نماد صلح و نوع دستی و همبستگی میان ملت هاست کاری که هزاران بمب اتمی نمی تواند انجام دهد.

,

 

,

 ورزش با یک رویداد قادر به انجام آن است باید به هیات های ورزش بها دهیم و از توانمندی های روسا و کمیته ها و تعامل میان آنان با اداره کل به عنوان  پدر معنوی هیات ها استفاده کنیم باید تعارض ها و جناح بدنی و حزبی عمل کردن را کنار بگذاریم و باهمدلی در راه اعتلای ورزش استان گام برداریم.

,

 

,

 باید با نهاد های مرتبط با ورزش مانند سپاه ، نیروی انتظامی  شهرداری ها و سایر تعامل گسترده ای ایجاد کنیم صرف تکیه بر خود اداره کل نمی تواند ما را به خواسته های آرمانی و بحق خود در  ورزش برساند نیاز به یک تعامل گسترده در حوزه ورزش داریم و رسانه ها در این میان بسیار مهم خواهد بود.

,

 

,

بنابراین باتوجه به موارد بالا برای توسعه ورزش استان به مدیری به مراتب توانمند تر از مدیران قبلی نیاز هست نه زیر دستان ایشان مدیری که دارای مقبولیتی خاص در میان سیاسیون و بخش خصو صی باشد تا بتواند از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه ورزش استفاده نماید مدیری که پیوند گسسته میان آموزش و پرورش را بار دیگر به هم متصل کند ما برای تغییر در هر حوزه ای نیازمند آموزش و پرورش هستیم چرا که بنیاد اصلی نهاد جامعه دانش آموزانی هستند که در نهایت مدیران و مهندسین ، قهرمانان و رهبران آینده این مملکت هستند در نهایت برای ورزش استان و دلسوزان و انسان های شریف ورزش آرزوی توفیق دارم و امیدواریم این تغییر سکوی پرتابی برای ورزش استان یاشد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه