اخبار داغ

گلایه جوانان روستای گندمکار از عدم تحقق وعده های انتخاباتی؛

احداث سالن ورزشی در بوته قیل و قال تبلیغات انتخاباتی آقای نماینده!

احداث سالن ورزشی در بوته قیل و قال تبلیغات انتخاباتی آقای نماینده!
علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در شعارهای انتخاباتی و چندین مراسم قول احداث سالن ورزشی را به جوانان روستای گندمکار دادند که این وعده در حد شعار باقی ماند و باعث گلایه مندی جوانان این روستا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز برخی از جوانان روستای گندمار از توابع بخش میانکوه شهرستان اردل طی تماس تلفنی با پایگاه خبری تحلیلی هفت چشمه از وعده های بدون عمل علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار ابراز گلایه کردند و خواستار پیگیر مطالباتشان شدند که در همین راستا خبرنگار هفت چشمه به این منطقه رفته و از نزدیک با برخی از جوانان گفت و گویی ترتیب داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,

,
, ,

پیام مرادی یکی از جوانان روستای گندمکار در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: روستای گندمکار از کمترین امکانات رفاهی و ورزشی محروم است و احداث سالن ورزشی مهمترین مطالبه جوانان این روستا از علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار بوده که ایشان این وعده را در شعارهای انتخاباتی و چند باری هم حضوری در جمع مردم قول دادند اما تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفت و این وعده های توخالی باعث گلایه مندی جوانان این منطقه شد.
 

, هفت چشمه,
,


 
,
, ,
,

تورج قیصری یکی دیگر از جوانان با استعداد ورزشی روستای گندمکار گفت:علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار فقط وعده سرخرمنی به جوانان روستای گندمار داد و انگار این روستا به روستای وعده های دروغین تبدیل شده است.

قیصری افزود: به دلیل نبود سالن و زمین مناسب ورزشی رباط پاهام مشکل ساز شدند و دیگر توان ورزش کردن را ندارم و از نماینده محترم خواستارم که به وعده ای که به جوانان این روستا دادید عمل کنید نه اینکه فقط شعار دهید.

,
,
,


 
,
, ,
,

برخی از دانش آموزان روستای گندمکار نیز در این خصوص اظهار داشتند: ما تنها انتظارمان از نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار احداث سالن ورزشی است که ایشان بارها این وعده را به جوانان دادندو نگذارند به فراموشی سپرده شود.

روستای گندمکار از توابع بخش میانکوه شهرستان اردل می باشد که از کمترین امکانات ورزشی محروم هستند و حتی یک زمین ورزشی مناسبت در این روستا وجود ندارند که جوانان این روستا بتوانند فعالیت ها ورزشی خود را در آنجا انجام دهند.

,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه