اخبار داغ

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد:

سقوط به رده دهم به دلیل کسر امتیاز، روحیه بازیکنان پدیده را نابود کرد

سقوط به رده دهم به دلیل کسر امتیاز، روحیه بازیکنان پدیده را نابود کرد
بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به کسر شش امتیاز از تیم پدیده و سقوط به رده دهم جدول، گفت: این موضوع روحیه بازیکنان را در آن مقطع نابود کرد و خیلی سخت بود که ماجرا را فراموش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خلعتبری در گفتگو با صبح توس، در مورد بحران مالی تیم پدیده، اظهار کرد: بعضی از تیم‌ها در فوتبال ایران مشکل مالی دارند، ولی باید این را در نظر گرفت که چنین مشکلاتی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: هدف ما اعتصاب نبوده و نیست و فقط خواستیم بگوییم که نسبت به این شرایط ناراحت و معترض هستیم.

,

 

,

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مدیرعامل باشگاه در این زمینه صحبت کرد و تلاش می‌کند مشکلات برطرف شود، ولی ذهن بازیکن به هیچ عنوان نباید درگیر مسائل مالی باشد.

,

 

,

وی با اشاره به این نکته که مشکلات مالی مطمئناً به تیم ضربه می‌زند و تمرکز بازیکنان را پایین می‌آورد، تصریح کرد: ما تیم سوم جدول بودیم و از لحاظ فنی و امتیازگیری خیلی خوب رشد کردیم.

,

 

,

خلعتبری با اشاره به کسر شش امتیاز از تیم پدیده و سقوط به رده دهم جدول، افزود: این موضوع روحیه بازیکنان را در آن مقطع نابود کرد و خیلی سخت بود که آن ماجرا را فراموش کنیم، البته وقتی مشکلات مالی هم اضافه می‌شود طبیعتاً کار سخت‌تر خواهد شد.

,

 

,

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد ضمن ابراز امیدواری در مورد رفع مشکلات مالی تیم، گفت: هفت بازی دیگر باقی مانده و امتیازهای این هفت بازی برای‌مان بسیار مهم بوده و امیدوارم خوب نتیجه بگیرم تا در پایان جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه