اخبار داغ

با همکاری کمیته امداد و شهرداری؛

کیوسک‌های مهربانی در زنجان ایجاد می‌شود

کیوسک‌های مهربانی در زنجان ایجاد می‌شود
مدیر کل کمیته امدا د استان زنجان گفت: به منظورافزایش مشارکت خیران زنجانی در طرح های اجرایی کمیته امداد استان زنجان کیوسک های ویژه جمع آوری کمک های مردمی با عنوان کیوسک مهربانی در سطح این شهر ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری در دیدار با معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از ایجاد پایگاههای دائمی در سطح شهر زنجان برای مشارکت گسترده خیران زنجان در طرح هایاین نهاد خبر داد و اظهار کرد: برنامه ریزی شده است با همکاری شهرداری زنجان کیوسک های جمع آوری کمک های مردمی وتوسعه فعالیت های خیر خواهانه جهت مشارکت آسان خیران در چندین نقطه از سطح این شهر ایجاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ایجادکیوسک های نیکوکاری دسترسی آسان خیران برای پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان است، افزود: ایجاد کیوسک های نیکوکاری موجب افزایش بهره وری و کارایی کمیته امداد استان زنجان می‌شود.

,

صفری بابیان اینکه کیوسک های نیکوکاری باعنوان کیوسک های مهربانی در سطح زنجان استقرار می یابد، ادامه داد: برنامه ریزی شده است در قالب این کیوسک ها نسبت به حامی یابی برای طرح اکرام ایتام و محسنین، رضوان، شفا و کوثر نیز اقدام شود.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر خیران فقط در ایامی از سال که کمیته امداد برنامه های حامی یابی وجشن های عاطفه ها ونیکوکاری و یا حضور به دفاتر کمیته امداد در سطح استان با طرح های کمیته امداد مشارکت می کنند، افزود: در صورت ایجاد پایگاههای دایمی امکان مشارکت خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد برای همیشه فراهم شده وحامیان وخیران بزرگوار در هر ساعت از روز وسال بامراجعه با این پایگاهها می توانند در کمک به نیازمندان مشارکت کنند.

,

غلامحسن احمدی معاون خدمات شهری شهرداری زنجان هم ضمن قدردانی از طرحهای محرومیت زدایی کمیته امداد گفت: دودستگاه شهرداری وکمیته امداد تعامل خوبی باهم دارند ومی توانند برنامه های مشارکتی زیادی برای جامعه هدف واقشار نیازمند انجام دهند ودر این خصوص باید ظرفیتها شناسایی وزمینه های تعامل وهمکاری مشخص گردد.

,

وی با اشاره به اینکه شهرداری در برنامه های فرهنگی کمیته امداد مشارکت فعال دارد عنوان کرد: استندها ، بیلبرد های تبلیغاتی وتابلوهای شهرداری برای تبلیغ مناسبت های مختلف در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد ودر زمینه ایجاد کیوسک های اطلاع رسانی هم باید مکانهای مناسب شناسایی وبااخذ موافقت شورای شهر تصمیمات لازم اتخاذ گرددودر نهایت نظر شهرداری برای کارهای خیرخواهانه مثبت می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه