اخبار داغ

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس عنوان کرد؛

ناوگان هوایی و ریلی کشور نیازمند نوسازی/ وزیر راه باید پاسخگوی حوادث اخیر باشد

ناوگان هوایی و ریلی کشور نیازمند نوسازی/ وزیر راه باید پاسخگوی حوادث اخیر باشد
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: با توجه به تجربه حوادث ناگوار درحوزه هواپیمایی، مسئولین باید اقدامات جدی در جهت جلوگیری از این مشکلات داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای ای‌.تی‌.آر تهران- یاسوج اظهار کرد: طی این چند روز تمام نیروها و دستگاه‌های مربوطه جهت کشف لاشه هواپیما بسیج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی افزود: پس از انتقال پیکر جان باختگان و جعبه سیاه هواپیما و بررسی علت وقوع حادثه، بدون شک مدیران مربوطه برای پاسخگویی باید حاضر شوند.

,

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلفات جاده‌ای که هر ساله در کشور شاهد هستیم ادامه داد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث تلخ در جاده‌های کشور و مسیرهای ریلی، هوایی و دریایی بوده‌ایم قطعا وزیر راه و شهرسازی باید در این خصوص توضیح دهد که چرا این اتفاقات رخ می‌دهد و راهکار پیشگیری از آن چیست؟

,

بابایی صالح با بیان اینکه نمایندگان به طور جدی مسائل را پیگیری خواهند کرد گفت: متاسفانه ۶۶ نفر از سرمایه‌های انسانی کشور در سانحه سقوط هواپیما جان خود را از دست داده‌اند که باید وزیر پاسخگوی چنین فاجعه‌ای باشد.

,

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با تصریح بر اینکه در جهت اطلاع رسانی دقیق به مردم تلاش می‌کنیم عنوان کرد: رئیس جمهور، رئیس مجلس و قوه قضائیه دستورات جدی در خصوص پیگیری علت و دلایل وقوع این حادثه تلخ را صادر کرده‌اند.

,

این نماینده مجلس افزود: خوشبختانه صبح روز گذشته لاشه هواپیما توسط بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه در ارتفاعات کوه دنا کشف شد که نیروهای امدادی جهت انتقال پیکرها به محل اعزام شدند اما وضعیت آب و هوایی منطقه کمی سرعت عملیات را با مشکل مواجه می‌کند.

,

بابایی صالح اذعان داشت: بر اساس شواهد و گفته‌ها، وقوع این حادثه دلیل نقص فنی نداشته و هواپیما به خاطر مه آلودی منطقه و شرایط جوی با کوه برخورد کرده است.

,

وی با بیان اینکه ناوگان هوایی و ریلی کشور باید نوسازی شود افزود: حمل و نقل جاده‌ای و اتوبوس‌رانی ما هم وضعیت مطلوبی ندارد و نیاز به حمایت و نوسازی دارد که دولت باید در این حوزه ورود جدی داشته باشد.

,

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: با توجه به تجربه حوادث ناگوار در حوزه هواپیمایی، مسئولین باید اقدامات جدی در جهت جلوگیری از این مشکلات داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه