اخبار داغ

برترین‎های کنکور و مدال آوران المپیاد ورزشی همگانی شهرستان نیر تجلیل شدند

برترین‎های کنکور و مدال آوران المپیاد ورزشی همگانی شهرستان نیر تجلیل شدند
مراسم تجلیل از قبولین کنکور سال 96 و قهرمانان المپیاد ورزش همگانی شهرستان نیر در سالن ورزشی شهید مهدیزاده نیر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازنیریمیز؛ صبح امروز مراسم تجلیل از قبولین کنکور سال 96 شهرستان نیر و المپیاد ورزشی همگانی به همت اداره آموزش وپرورش ، مجمع خیرین مدرسه ساز، شورای شهر و شهرداری نیر و اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی درمحل سالن ورزشی شهید مهدیزاده این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

دراین مراسم علی ورودی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه دوم شهرستان در کنکور سال 96 خبر داد و گفت: شهرستان نیر در استان اردبیل رتبه دوم را در قبولین کنکور سال 96 به خود کسب کرده است.

,

وی درادامه به نقش اولیای دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی اشاره کردو افزود: خانواده ها می توانند با ایجاد فضایی آرام در منزل و حمایت ویژه از دانش آموزان در هنگام تحصیل به آنها کمک کنند.

,

ورودی بهره برداری از ظرفیت های موجود مشاوران متخصص را مهم برشمرد.

,

دراین مراسم مهدی بخشی سرپرست فرمانداری نیر هم به نقش اولیا و مربیان در پیشرفت تحصیلی اشاره کردو گفت: اولیا و مربیان میتوانند با ایجاد محیطی سالم و تعلیم مناسب به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمک کنند.

,

وی از دانش آموزان خواست تا بیشتر به مطالعه بپردازند.

,

دراین مراسم انتظاری مدیر آموزش و پرورش و ممی زاده شهردار نیر هم با قدردانی از تلاش قبولین کنکور قول مساعد در خصوص تشویق دانش آموزان درراستای پیشرفت علمی دادند.

,

درپایان این مراسم از 71 نفر قبولین کنکور سال 96 و همچنین 59 نفر مدال آوران المپیاد ورزشی همگانی شهرستان نیر تجلیل بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه