اخبار داغ

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه:

مصلای ارومیه به قرارگاه فرهنگی تبدیل می‌شود/ فعالیت رسانه‌ها در حاشیه نماز جمعه ارائه شود

مصلای ارومیه به قرارگاه فرهنگی تبدیل می‌شود/ فعالیت رسانه‌ها در حاشیه نماز جمعه ارائه شود
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مصلای امام خمینی(ره) این شهر به‌عنوان قرارگاه فرهنگی شناسانده می‌شود، گفت: رسانه‌ها نسبت به پوشش کامل اخبار نماز جمعه اهتمام داشته باشند و ما هم در تلاش هستیم تا فعالیت‌های آن‌ها را در حاشیه نماز جمعه به نمایش گذاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اکبر نوروزنژاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: بر اساس بیانات رهبری، نماز جمعه باید به قرارگاه فرهنگی و به پاتوق و محل فرهنگی و بصیرتی برای جوانان تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: کارگروه‌های مختلفی را در راستای قرارگاه فرهنگی نماز جمعه ارومیه راه‌اندازی کرده‌ایم که هدف نهایی از این امر انجام اقدامات ستادی و نیز مقابله اصولی با تهاجمات نرم تعریف شده است.

,

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه، در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: در صدد برای شناسایی فعالان واقعی حوزه‌های مختلف فرهنگ هستیم تا هماهنگ و هم‌راستا با یکدیگر در جهت تصمیم‌سازی و اقدامات مناسب مردمی قدم بردارند.

,

وی، اضافه کرد: نبود شناخت از فعالان فرهنگی جزو آسیب‌های اصلی ارومیه محسوب می‌شود که باید نسبت به حل این موضوع تلاش بسیار انجام شود.

,

وی، با بیان این نکته که اصحاب رسانه تاثیرگذارترین قشر در اجرای برنامه های فرهنگی هستند،  ابراز داشت: امیدواریم کارگروه رسانه قرارگاه فرهنگی نماز جمعه نیز جزو کارگروه‌های فعال باشد.

,

نوروزنژاد، گفت: تمام برنامه های مصلای امام خمینی(ره) ارومیه، حتی کارهای عمرانی، با چشم‌انداز قرارگاه فرهنگی انجام می‌شود.

,

وی، ضمن دعوت از فعالان رسانه ای برای حضور چشمگیر، اثرگذار و فعال در نماز جمعه، ابراز داشت: صدور کارت تردد برای خبرنگاران و برپایی غرفه برای معرفی و نمایش عملکرد رسانه‌ها از جمله برنامه‌های ستاد در راستای حضور ملموس رسانه‌ها در نماز جمعه است.

,

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه، حضور ۷ هزار نماز گزار جمعه را فرصت بزرگی برای معرفی توانمندی‌های رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: امروز شاهد هستیم که مسئولین در نماز جمعه با مردم در یک صف قرار دارند و این امری است که باید بیش از این توسط رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

,

وی، در پایان گفت: قرارگاه فرهنگی بهترین مکان برای تشکیل کارگروه رسانه‌ای است چراکه رسانه‌ها با سلایق مختلف می‌توانند فعالیت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه