اخبار داغ

همایش بازخوانی و بررسی آرا و اندیشه‌های دکتر شریعتی برگزار می‌شود

همایش بازخوانی و بررسی آرا و اندیشه‌های دکتر شریعتی برگزار می‌شود
نهمین همایش آنان که می‌اندیشند با عنوان «بازخوانی و بررسی آرا و اندیشه‌های دکتر شریعتی» در روزهای 6و7 اسفندماه 1396 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانون اندیشه جوان، نهمین همایش آنان که می‌اندیشند  با عنوان «بازخوانی و بررسی آرا و اندیشه‌های دکتر شریعتی» در روزهای 6و7 اسفندماه 1396 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

در این همایش اساتید و صاحب نظرانی همچون مجتبی مطهری، سیدیحیی یثربی، حسین راغفر، محمد خوش‌چهره،سیدجواد میری، علی ذوعلم، محمد اسفندیاری، نعمت‌الله فاضلی،علیرضا قائمی‌نیا، پرویز امینی، سیدحسین شهرستانی و محسن حسام‌مظاهری سخنرانی خواهند کرد.

,

شریعتی و دین، شریعتی و تاریخ، شریعتی و علوم انسانی، شریعتی و روشنفکری، شریعتی و مساله عدالت، شریعتی سنت ومدرنیته، شریعتی و اندیشه جهان وطنی، شریعتی و بازگشت به خویشتن، شریعتی و اندیشه‌های سیاسی مدرن و اسلامی از محورهای اصلی همایش«بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه‌های دکتر علی شریعتی» است.

,

این همایش به همت کانون اندیشه جوان و با مشارکت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در روز یکشنبه و دوشنبه مورخ 6 و 7 اسفند 1396 از ساعت 13تا 18 در سه قالب سخنرانی، ارائه مقالات، پخش و معرفی مستند «شریعتی بدون روتوش» در سالن ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

,

ورود برای عموم آزاد است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه