اخبار داغ

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت؛

51 تیم امداد و نجات در محل سانحه در حال فعالیت هستند/ تاکنون اجسادی به پایین کوه انتقال داده نشده است!

51 تیم امداد و نجات در محل سانحه در حال فعالیت هستند/ تاکنون اجسادی به پایین کوه انتقال داده نشده است!
وفایی مقدم گفت: برف و باران کار امداد و نجات را برای نیروهای عملیاتی بسیار سخت کرده است، تلاش ها برای انتقال اجساد تا قبل از تاریکی هوا به شدت ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج در ارتفاعات قله دنا، بعد از 4 روز کار امداد و نجات و تلاش شبانه روزی هنوز انتقال اجساد گرفتار آمده در زیر کوههای برفی به دلیل شرایط نامساعد جوی و صعب العبور بودن منطقه هنوز میسر نگردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

به همین دلیل ارتباط مستقیم تلفنی برقرار کردیم با وفایی مقدم مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که در منطقه سانحه حضور دارند تا از نحوه امداد و نجات و همینطور شرایط آب و هوایی منطقه مطلع گردیم.

,

 

,

مدیر کل بحران کهگیلویه و بویراحمد د رگفتگو به چهارفصل گفت: تا کنون اجسادی از سانحه هواپیمایی به پایین کوه دنا نرسیده است و اگر برف و بوران در ادامه به ما اجازه بدهد سعی و تلاش خود را می کنیم که هرچه سریعتر امداد و نجات را برای انتقال اجساد به دامنه کوه به پایان برسانیم.

,

 

,

وفایی مقدم افزود: در حال حاضر 51 تیم امداد و نجات شامل کوهنوردان و دیگر گروه های امداد و نجات سازمان ها و ارگان های مختلف از محدوده روستای نقل تا قله کوه دنا در حال تلاش و فعالیت هستند تا در اسرع وقت و قبل از اینکه شب فرا برسد و برف و باران شدیدتر گردد عملیات امداد و نجات را به پایان برسانند.

,

 

,

مدیر کل بحران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از کلیه مردم و بازماندگان حادثه  داغدار این سانحه استدعا داریم که برای سرعت بخشیدن به امر امداد و نجات از حضور در منطقه مورد نظر خوداری نمایند و تا پایان عملیات جستجو و امدادی آرامش خود را حفظ نمایند.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه