اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

نیروگاه ۴۶۷ مگاواتی در بوئین زهرا احداث می‌شود

نیروگاه ۴۶۷ مگاواتی در بوئین زهرا احداث می‌شود
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: در صورت راه اندازی این نیروگاه بسیاری از مسائل زیست محیطی استان بویژه موضوع آلایندگی نیروگاه شهید رجایی کنترل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه بررسی آخرین وضعیت بررسی این نیروگاه اظهار کرد: نیروگاه ۴۶۷ مگاواتی بوئین زهرا از مهمترین طرحهای سرمایه گذاری استان است که می تواند به اشتغال منطقه و توسعه صنایع کمک موثری کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: این نیروگاه در اراضی غیرزراعی و بیابانی بوئین زهرا ساخته می‌شود و تمام مجوزهای زیست محیطی برای راه اندازی این نیروگاه دریافت شده است. 

این مسئول اضافه کرد: از مجموع ۱۲ نیروگاه در دست احداث کشور یک مورد به استان قزوین اختصاص یافته که این نیروگاه با همکاری و مشارکت وزارت نیرو با یک هزار میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بوئین زهرا ساخته می‌شود. 
,
,
,
,
, ,

وی گفت: قزوین استانی صنعتی است و تولید انرژی برق بعنوان زیرساخت اصلی در صنعت محسوب می‌شود و در این راستا می‌تواند به رونق بخش و تامین نیازهای زیربنایی سرمایه گذاران در اجرای طرح‌ها کمک کند. 

حبیبی ابراز کرد: هم اکنون مجوزهای متعددی برای تولید انرژی صادر شده و سرمایه گذاران در حال طی مراحل اداری و اخذ مجوزها هستند که بخش زیادی از آنها تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: در صورت راه اندازی این نیروگاه بسیاری از مسائل زیست محیطی استان بویژه موضوع آلایندگی نیروگاه شهید رجایی کنترل خواهد شد. 

وی گفت: این پروژه دارای کلاس F و منطبق با سیاست‌های زیست محیطی و مورد تأئید سازمان محیط زیست کشور است. 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه