اخبار داغ

عشق یعنی استخوان و یک پلاک/ تشییع و خاکسپاری پیکر پاک دو شهید گمنام در مسجدسلیمان

عشق یعنی استخوان و یک پلاک/ تشییع و خاکسپاری پیکر پاک دو شهید گمنام در مسجدسلیمان
پیکر این دو شهید آسمانی بر بلندای منطقه بی بیان در مسجدسلیمان بر دوش مردم شهید پرور مسجدسلیمان، مسولان شهرستان و خانواده شهدا تشییع و خاکسپاری شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری،همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عطر پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجدسلیمان پیچید و این شهدای آسمانی پس از تشییع بر دستان مردم، در آغوش خاک آرام گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری, همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عطر پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجدسلیمان پیچید و این شهدای آسمانی پس از تشییع بر دستان مردم، در آغوش خاک آرام گرفتند.,

پیکر این دو شهید آسمانی بر بلندای منطقه بی بیان در مسجدسلیمان بر دوش مردم شهید پرور مسجدسلیمان، مسولان شهرستان و خانواده شهدا تشییع و خاکسپاری شد .

, پیکر این دو شهید آسمانی بر بلندای منطقه بی بیان در مسجدسلیمان بر دوش مردم شهید پرور مسجدسلیمان، مسولان شهرستان و خانواده شهدا تشییع و خاکسپاری شد ., پیکر این دو شهید آسمانی , بر بلندای منطقه بی بیان در مسجدسلیمان بر دوش مردم شهید پرور مسجدسلیمان، مسولان شهرستان و خانواده شهدا تشییع و خاکسپاری شد .,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه