اخبار داغ

مدیر مسئول دفتر فرهنگی انتشاراتی محمد و آل محمد(ص):

اهل علم چراغ‌های زمین هستند/ در حفظ و یاری حوزه علمیه باید تلاش کنیم

اهل علم چراغ‌های زمین هستند/ در حفظ و یاری حوزه علمیه باید تلاش کنیم
مدیر مسئول دفتر فرهنگی انتشاراتی محمد و آل محمد(ص) گفت: اهل علم چراغ‌های زمین هستند و اگر می خواهید در تاریکی‌های زندگی نجات پیدا کنید از چراغ علما استفاده کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زرند ، همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شهدای روحانیت زرند و سالگرد علامه سید احمد جعفری با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زرند,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین علی میرخلف زاده مدیر مسئول دفتر فرهنگی انتشاراتی محمد و آل محمد (ص)، در این مراسم اظهار داشت: حوزه علمیه دارای قدمت دیرینه‌ای است که متصل به زمان پیامبر (ص) می باشد و وظیفه ماست که این نهاد را حفظ نماییم.

,

 

,

وی عنوان‌ کرد: رسول اکرم (ص) در روایتی فرمودند عالِم می تواند در قیامت شفاعت کند و یکی از آثار کسانی که برای دین زحمتی کشیده است شفاعت حدود ۶۰هزار نفر است.

,

 

,

نماینده مراجع عالیقدر جهان تشیع افزود: اهل آسمان دوست‌دار اهل علم هستند و طی مطالعات فراوان، بنده جایی ندیدم که نوشته شده باشد در مجلسی ملائکه بال‌های خود را برای اهل آن مجلس پهن کنند به جز در دو مجلس، یکی مجلس علم و دانش و دیگری مجلسی که نام امام حسین(ع) و اهل بیت در آن بیاید.

,

 

,

میرخلف‌زاده بیان کرد: اهل علم به آنچنان مقامی می رسند که حتی مورد دعای ماهیان دریا قرار می گیرند و تمام موجودات دریایی برای اهل علم طلب مغفرت می نمایند، بنابراین تا میتوانید اهل علم باشید و از آثار اهل علم استفاده کنید.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین میر‌خلف‌زاده گفت: اهل علم چراغ‌های زمین هستند و اگر می خواهید در تاریکی‌های زندگی نجات پیدا کنید از چراغ علما استفاده کنید.

,

 

,

وی اظهار داشت: در قرآن آمده است که جانشین انبیا ، علما هستند و اگر میخواهید به خداوند و انبیا نزدیک شوید قدر علما را باید بدانید.

,

 

,

میرخلف‌زاده در ادامه گفت: دو رکت نماز پشت سر عالِم خواندن بهتر از هزار رکت نماز پشت سر عابد خواندن است.

,

 

,

در ادامه این مراسم معنوی، از تعدادی از طلبه‌های شهرستان زرند تجلیل شد.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی میرخلف زاده نماینده جمعی از مراجع عالیقدر جهان تشیع، مدیر مسئول دفتر فرهنگی انتشاراتی محمد و آل محمد(ص) و نماینده انجمن حمایت از زنان و دختران بی سرپرست سوده می باشند که به مدت ۵ شب (از شنبه ۲۸ بهمن تا چهارشنبه ۲ اسفند) در حسینیه ثارالله سپاه زرند به عنوان سخنران مراسم حضور دارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه