اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

مشکلات اجتماعی و فرهنگی، آسیب شناسی و فعالیت های فرهنگی منسجم شوند/ مسئله اشتغال، از مهم ترین مسائل در میاندوآب است

مشکلات اجتماعی و فرهنگی، آسیب شناسی و فعالیت های فرهنگی منسجم شوند/ مسئله اشتغال، از مهم ترین مسائل در میاندوآب است
فرماندار میاندوآب گفت: فعالیت های فرهنگی مختلفی که انجام می شود، انسجام بخشی ندارد و باید در کارگروه، مسائل و فعالیت های فرهنگی واجتماعی مشخص شده و انسجام ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان میاندوآب که در فرماندار برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر لزوم اهمیت به مسائل فرهنگی، اظهار کرد: همه متولیان امور فرهنگی باید به اهمیت این مسئله واقف بوده و به وظایف خود عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه قضاوت ها در مورد افراد مخالف باید درست باشد، افزود: نباید به کسی توهین شود  واین را در نظر داشته باشیم که ما مسلمان بوده و در دین اسلام نیز توهین و تهمت  و پرونده سازی و جوسازی خوب نبوده و گناه است.

,

وی با بیان اینکه ما باید در وهله نخست، عامل به گفته های خود باشیم، گفت: اگر خودمان عامل به گفته هایمان نباشیم، نمی توانیم فرهنگ سازی و الگوسازی درستی داشته باشیم و دیگران نیز از ما قبول نخواهند کرد.

,

امیری با تاکید بر انسجام بخشی در فعالیت های فرهنگی، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی مختلفی که انجام می شود، انسجام بخشی ندارد و باید در کارگروه، مسائل و فعالیت های فرهنگی واجتماعی مشخص باشد.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید مشکلات اجتماعی حل شده و مانع از تبدیل آنها به معضل شد، اظهار کرد: باید در کارگروه فرهنگی، اجتماعی با آسیب شناسی مشکلات، راه حل آنها را پیدا کرده و مشکلات را حل کنیم.

,

وی افزود: تمام مصوبات کارگروه ها باید عملی شده و تمام دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند و از کلی گویی بپرهیزیم.

,

امیری با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین نیازهای شهرستان، ایجاد اشتغال است، گفت: باید مهارت آموزی را در کنار دانش آموزی در اولویت کارها قرار دهیم تا بتوانیم مشکل بیکاری را حل کنیم.

,

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: تعداد فارغ التحصیلان زیاد بوده و برای اینکه مشکل بیکاری حل شود، باید به تربیت و آموزش افراد متخصص اهمیت بدهیم، چرا که همه نمی توانند پشت میزنشین باشند بلکه باید کارآفرینی مورد توجه باشد.

,

وی در ادامه به فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: فضای مجازی هم مزیت دارد و هم معایب و باید با فرهنگ سازی مناسب، جوانان و نوجوانان را از عواقب استفاده نادرست از فضای مجازی آگاه کنیم.

,

امیری هم چنین بر لزوم توجه به سبک زندگی، الگوی فرهنگی، پرهیز از اسراف، اجرای اقتصاد مقاومتی و ترویج ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: باید حقوق شهروندی رعایت شود  و از ظرفیت خیرین در زمینه های مختلف استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه