اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

15 اسفند آغاز طرح نظارت بازار شب عید در مازندران

15 اسفند آغاز طرح نظارت بازار شب عید در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طرح ویژه بازرسی از بازار شب عید از 15 اسفند به‌مدت یک‌ماه و تا پایان نیمه فروردین سال 97 در مازندران اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: طرح ویژه بازرسی از بازار شب عید از 15 اسفند به‌مدت یک‌ماه و تا پایان نیمه فروردین سال 97 در مازندران اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: این طرح با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی در تمامی شهرستان‌ها در دو شیفت کاری انجام می‌شود و به تمامی پرونده‌ها در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه این طرح در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاجاق اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در این طرح متوجه‌ی کالاهای پر مصرف مردم نظیر شیرینی، شکلات، آجیل، میوه و تره‌بار، کیف، کفش، پوشاک و مراکز تفریحی، گردشگری و پذیرایی است.

تشکیل 400 پرونده تخلف مراکز عرضه مرغ و تخم‌مرغ در مازندران

این مسئول در ادامه به افزایش بازرسی‌ها درباره بازار مرغ و تخم‌مرغ در استان اشاره کرد و افزود: هیچ یک از واحدهای و مراکز عرضه مرغ و تخم مرغ حق افزایش قیمت نداشته و موظفند بر اساس نرخ مصوب عمل کنند.

عباسی با بیان اینکه با متخلفان برابر قانون، قاطعانه برخورد می‌شود، اعلام کرد: طی سال‌جاری، نزدیک به 400 پرونده در بخش مرغ و تخم‌مرغ تشکیل و با متخلفان برخورد شد.

بررسی بیش از 15 هزار پرونده در 11 ماه امسال

وی تصریح کرد: طی 11 ماهه امسال‌، 15 هزار و 276 فقره پرونده در سه حوزه‌ کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ازر به این سازمان وارد و تعداد 15 هزار و 130 فقره پرونده پس از بررسی، مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران میزان جزای نقدی متخلفان طی سال‌جاری، بیش از  12 میلیارد تومان است که این واحدها حتی با نصب بنر، تعطیلی واحدها و حتی قطع سهمیه نیز مواجه شدند.

عباسی در پایان از شهروندان مازندران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 124 و یا سامانه 135 تعزیرات حکومتی در میان بگذارند تا در اسرع وقت، اقدامات مقتضی صورت گیرد.
,
,
,
,
,
, تشکیل 400 پرونده تخلف مراکز عرضه مرغ و تخم‌مرغ در مازندران,
,
,
,
,
,
, بررسی بیش از 15 هزار پرونده در 11 ماه امسال,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه