اخبار داغ

تهیه کننده و مستندساز صدا و سیما:

خلوص نیت انقلابیون باید در فعالیت های رسانه ای تجلی پیدا کند/ ساخت مستندی درباره خطه تیران و کرون مستلزم همکاری همگانی است

خلوص نیت انقلابیون باید در فعالیت های رسانه ای تجلی پیدا کند/ ساخت مستندی درباره خطه تیران و کرون مستلزم همکاری همگانی است
تهیه کننده و مستندساز صدا و سیما با اشاره به خلوص نیت مردم در سال های مبارزه با حکومت طاغوت و جنگ تحمیلی، گفت: جریان یافتن این خلوص نیت در ابعاد مختلف رسانه های عصر حاضر باعث ایجاد تحولی بزرگ در مبارزه با جنگ نرم دشمن شده و معجزه ای را پدید خواهد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسفیر تیران و کرون؛جوانان شهرستان تیران و کرون همواره در عرصه های مختلف پیشرفت های خوبی داشته و افتخارات زیادی را برای این منطقه به ارمغان آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و , کرون,

سید مهدی موبدی تهیه کننده، کارگران، مستند ساز و فیلمبردار صدا و سیما یکی افراد موفق شهرستان تیران و کرون است و توانسته در سطح کشوری فعالیت موثری را در عرصه رسانه داشته باشد.

,

مصاحبه ای را با وی پیرامون اهمیت و نقش رسانه در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی ترتیب داده ایم:

,

سید مهدی مویدی در گفتگو با سفیر تیران با اشاره به اهمیت رسانه در دوره های مختلف تاریخ، اظهار کرد: جایگاه رسانه در دوران پیش از انقلاب اسلامی محدود به چند روزنامه کثیر الانتشار و چند شبکه تلویزیونی دولتی بود که به صورت علمی و گروهی کار می کردند و مردم نقشی در آن ها نداشتند.

,

مجاهدت های مردمی عامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب

, مجاهدت های مردمی عامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب, مجاهدت های مردمی عامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب,

این تهیه کننده و مستندساز با بیان اینکه رسانه انقلاب عامه مردم بودند، گفت: رسانه های دولتی در حد توان حرکت های مردمی در سال 1357 و پیش از آن را خاموش کردند ولی مردم به صورت خودجوش و بدون فرمول و حمایتی خاص با انتشار سخنان امام خمینی در قالب های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

,

وی مجاهدت های مردمی را عامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب دانست و تصریح کرد: گوش و زبان مردم در شرایط خاص آن دوران رسانه های انقلابی بود و قشر رسانه ای روشنفکر وابسته به دولت هیچ گاه این پایگاه های مردمی را حمایت نکردند.

,

, , ,

ظهور اینترنت و تلفن همراه نقطه عطفی در کشور بود

, ظهور اینترنت و تلفن همراه نقطه عطفی در کشور بود, ظهور اینترنت و تلفن همراه نقطه عطفی در کشور بود,

مویدی با اشاره به روند توسعه رسانه پس از انقلاب اسلامی، یادآور شد: ظهور اینترنت و تلفن همراه نقطه عطفی بود که از سال 1378 زبان رسانه ای کشور را تغییر داده و با راه اندازی سایت های خبری و رسانه های اجتماعی تحولی بزرگ در دنیای ارتباطات و تبادل اخبار و اطلاعات ایجاد شد.

,

این تهیه کننده با بیان اینکه در دنیای رسانه باید مطالعه علمی را بالا برد، خاطرنشان کرد: طیف روشنفکر به واسطه مطالعه علمی بالاتر رسانه ها را در دست خود گرفته و با ایجاد فضایی به نفع خود ضعف های نظام را بزرگ جلوه داده و مزیت های جمهوری اسلامی را کمرنگ کردند.

,

وی راه اندازی سایت های متعدد برای پاسخگویی به شبهات در سال های اخیر را تبیین کننده بسیاری از مسائل دانست و اذعان کرد: هنوز ضعف ها و کمبودهایی در این زمینه وجود دارد ولی به لطف خداوند موفقیت های بسیاری در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه حاصل شده است.

,

خلوص نیت انقلابیون باید در فعالیت رسانه های عصر حاضر تجلی پیدا کند

, خلوص نیت انقلابیون باید در فعالیت رسانه های عصر حاضر تجلی پیدا کند, خلوص نیت انقلابیون باید در فعالیت رسانه های عصر حاضر تجلی پیدا کند,

مویدی با اشاره به خلوص نیت مردم در سال های مبارزه با حکومت طاغوت و جنگ تحمیلی، گفت: جریان یافتن این خلوص نیت در ابعاد مختلف رسانه های عصر حاضر باعث ایجاد تحولی بزرگ در مبارزه با جنگ نرم دشمن شده و معجزه ای را پدید خواهد آورد.

,

این مستند ساز صدا و سیما ضمن تاکید بر ضرورت شناخت ابعاد ناشناخته انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: انقلاب ما با سعی و تلاش جوانان کشور به پیروزی رسید و قطعا حضور جوانان در صحنه های مختلف مدیریتی کشور پیشرفت و ترقی به همراه خواهد داشت.

,

, , ,

وی با اشاره به ساخت مستند های گوناگون از جمله تاریخ شفاهی ایران، هویت مغاک، خیابان نهم، بالی برای پرواز، داستان خانواده هاشمی و نیایش در بقیع نمایش در عرش، اظهار کرد: اکنون به عنوان تهیه کننده مجموعه سی قسمتی ویژه ماه مبارک رمضان از آداب و رسوم سی شهر ایران در حال فعالیت هستم.

,

ساخت مجموعه ای مستند از تیران و کرون مستلزم همکاری و انگیزه مردم و مسئولان است

, ساخت مجموعه ای مستند از تیران و کرون مستلزم همکاری و انگیزه مردم و مسئولان است, ساخت مجموعه ای مستند از تیران و کرون مستلزم همکاری و انگیزه مردم و مسئولان است,

مویدی با بیان اینکه برای شهرستان تیران و کرون ارزش زیادی قائل است، یادآور شد: ساخت مجموعه ای مستند از تیران و کرون مستلزم همکاری و انگیزه مردم و مسئولان است که در فراخوانی های سابق انجام شده استقبال چندانی صورت نگرفت.

,

وی ادامه داد: در صورت همراهی مردم و مسئولان شهرستان مقدمات لازم برای معرفی این منطقه در قالب مستند را فراهم خواهد کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه