اخبار داغ

با حضور پرشور مردم صورت گرفت

تشییع 2 شهید خوشنام دفاع مقدس در محمودآباد

تشییع 2 شهید خوشنام دفاع مقدس در محمودآباد
با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مسؤولان پیکر 2 شهید گمنام در محمودآباد تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد به خاک سپرده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای‌شمال، مردم ولایتمدار محمودآباد پیش از ظهر امروز با شور و شوق فراوان خدمات صادقانه و جانفشانی شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را با شکوه وصف ناشدنی قدر دانسته و پیکرهای مطهر دو شهید گمنام را اخیرا تفحص شدند را از مقابل سپاه شهرستان تا آستانه مقدس امامزاده قاسم(ع) تشییع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای‌شمال,

پس از طواف پیکر این دو شهید گمنام در این حرم مقدس مردمی که دوباره با حضورشان و خلق صحنه‌های بی‌نظیر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق و بیعت کرده و این شهدا را تا پارک طاهباز تشییع و از آنجا با خودرو به سمت محل تدفین حرکت کردند.

هر لحظه که جمعیت با مداحی و نوحه‌سرایی در حال تشییع پیکر این شهدا بودند در طول مسیر اقشار مختلف مردم اعم از جوانان و نوجوانان نسل امروز به همراه یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مردم نسل اول انقلاب به همراه دختران و زنان زیادی که آمده بودند همه را واقعا متعجب کرده که در 40 سالگی انقلاب اسلامی مردم چگونه با آنهایی که تمام وجوشان را برای کیان این مرز و بوم فدا کردند برخورد کرده و با شکوه هرچه تمام‌تر مراسم تشییع را انجام دادند.

پس از حرکت به سمت محل تدفین در روستای کلوده همه عاشقان شهادت جمع شده و دوباره مسیر کلوده تا دانشگاه آزاد اسلامی را بر بالای دست‌های خود این دو شهید گمنام را تشییع و در میدان اصلی داخل دانشگاه آزاد واحد محمودآباد که از قبل مکان دفن مهیا شده بود این شهدای عزیز به خاک سپرده شدند.

این شهدا یکی 19 ساله که در عملیات محرم در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت رسید و دیگر شهید عزیز 25 ساله و در عملیات خیبر در جزیره مجنون به سوی حضرت حق پر گشودند.

امید است با استعانت از حضرت احدیت و بکارگیری وصیتنامه امام و شهدا در مسیر رهبری و انقلاب بوده و خدمت به مردم را همانند شهدا سرلوحه کارمان قرار دهیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه