اخبار داغ

گزینه اول کارگردانی «جیمز باند» کیست؟

گزینه اول کارگردانی «جیمز باند» کیست؟
نام «دنی بویل» فیلساز انگلیسی برنده اسکار به عنوان گزینه اصلی برای کارگردانی جدیدترین قسمت از مجموعه «جیمز باند» مطرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نام «دنی بویل» فیلساز انگلیسی برنده اسکار به عنوان گزینه اصلی برای کارگردانی جدیدترین قسمت از مجموعه «جیمز باند» مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


به گزارش ورایتی، در حالی که حضور مجدد «دنیل کریگ» در نقش مامور ۰۰۷ قطعی شده، سازندگان مجموعه فیلم‌های «جمیز باند» به دنبال کارگردانی برای ساخت بیست‌وپنجمین قسمت از این فیلم اکشن هستند و حالا در صدر فهرست گزینه‌ها نام «دنی بویل» کارگردان فیلم برنده اسکار «میلیونر زاغه‌نشین» دیده می‌شود.

«بویل» همواره به کارگردانی یک فیلم «جیمز باند» علاقه‌مند بوده و هم‌اکنون مشغول پروژه جدید سینمایی‌اش است که بازیگران آن هنوز انتخاب نشده‌اند. این احتمال وجود دارد که این پروژه به تعویق بیفتد و وی کارگردان بیست‌وپنجمین فیلم از سری فیلم‌های «جیمز باند» شود.

این کارگردان انگلیسی پیش‌تر نیز در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ برای کارگردانی دو فیلم «سقوط آسمانی» و «شبح» مد نظر کمپانی سازنده «جیمز باند» بوده است.

«دنی بویل» که در سال ۲۰۰۸ با فیلم تحسین‌برانگیز «میلیونر زاغه‌نشین» موفق به کسب هشت جایزه اسکار، ازجمله بهترین کارگردانی شد، اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۹۹۴ به‌نام «گودال کم‌عمق» ساخت. این فیلم پرفروش‌ترین اثر سینمای انگلیس در سال ۱۹۹۵ شد. «۱۲۷ ساعت»، «خلسه» و «استیو جابز» از جمله دیگر آثار این کارگردان ۶۱ ساله هستند.

بیست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «شبح» در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینما‌ها دست یافت. اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ با فروش یک میلیارد و ۱۰۰ هزار دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: ایسنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه