اخبار داغ

وزارت دفاع روسیه گزارش داد:

کشته شدن ۶۰هزار تروریست در سوریه توسط نیروی هوایی روسیه

کشته شدن ۶۰هزار تروریست در سوریه توسط نیروی هوایی روسیه
وزارت دفاع روسیه در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد، ۶۰ هزار تروریست در سوریه توسط نیروی هوایی این کشور به هلاکت رسیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رسانه های کشور روسیه به نقل از وزارت دفاع اعلام کردند: نیروی هوایی روسیه در چهار سال گذشته موفق شده است بیش از 60 هزار تروریست از گروه های مختلف تکفیری را در تمام مناطق کشور سوریه به هلاکت برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

«ولادیمیر شامانف»، رئیس کمیته دفاع در مجلس دومای روسیه در همین خصوص در یک کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران خارجی اعلام کرد: نیروی هوایی روسیه از زمان آغاز عملیات خود در خاک سوریه تا کنون موفق شده است بیش از 60 هزار تروریست از گروه های «داعش، جبهه النٌصره، احرارالشام و …» را کشته و هزاران تن دیگر را زخمی کند.

,

«شامانف» افزود: منابع اعلام کرده اند که از بین 60 هزار تروریست کشته شده، سه هزار تن از آن ها تابعیت روسی داشتند و از طریق کشورهای مختلف به خاک سوریه سفر کرده بودند.

,

وی همچنین اعلام کرد: نیروی هوایی روسیه مستقر در سوریه در این چهار سال موفق شد با هدف قرار دادن کاروان های نفتی و پایگاه های تروریست ها، ضربه سختی را به اقتصاد آن ها وارد کند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تروریست ها از طریق فروش نفت خام، آثار باستانی و … به کشورهای همسایه سوریه، روزانه بیش از سه میلیون دلار درآمد داشتند.

,

بر اساس اعلام رسانه های روسی، تروریست ها قبل از ورود نیروهای روسی به داخل خاک سوریه، بیش از 70 درصد از مناطق این کشور را تحت اشغال خود داشتند و اکنون کمتر از 10 درصد از مناطق را تحت سیطره خود دارند.

,

انتهای پیام/ روسیا الیوم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه