اخبار داغ

همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در قاین برگزار می شود

همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در قاین برگزار می شود
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قاینات با محوریت برگزاری همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بر گزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قاین پیش از ظهر امروز در فرمانداری قاین برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

محسن قطبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین دراین جلسه با بیان این که یکی از معضلات اجتماعی ما بحث طلاق به خصوص در بین زوج های جوانی است که 1تا5 سال از زندگی آنها می گذرد .گفت:مشکلات اشتغال نیز ازدواج جوانان را تحت تاثیر قرار داده است  و آسیبهای فضای مجازی نیز بر تحکیم خانواده ها تاثیر گذاشته است.

,

قطبی درادامه اظهارکرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان در نظر دارد تا با همکاری سایر ارگانهای شهرستان کارگاههای آموزشی ویژه جوانان دم بخت و همچنین  زوج های جوانی که 1تا5 سال از شروع زندگی آنها گذاشته است برگزار نماید.

,

, ,

رئیس اداره ورزش و جوانان قاین به برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده در قاین نیز اشاره کرد و گفت: این همایش و کارگاههای آموزشی نیمه دوم اسفند ماه در شهرستان برگزار خواهد شد .

,

بهمن کهن ترابی  فرماندار قاین در این جلسه اظهارکرد: درحال حاضر آسیب های اجتماعی بر زندگی افراد تاثیر زیادی گذاشته است و باید از کودکی در خصوص بسیاری از مسائل فرهنگ سازی کرد .

,

وی ادامه داد:وقتی  در آموزش وپرورش به عنوان یک ارگان تاثیر گذار در بحث فرهنگ سازی وتمرین حقوق شهروندی  ومولفه ها  مشکل داریم ؛  یک کودک  نیز درزندگی آینده خود به حدی رشد می کند که در نمی تواند در زندگی خود دوام بیاورد .

,

کهن ترابی تصریح کرد: وقتی این افراد جامعه از کودکی ناسازگار بار می آیند وقدرت انطباق باشرایط را ندارند و از طرفی نیز معیشت وبیکاری هم بر آنها تاثیر می گذارد و این  ها از مشکلات فرهنگی جامعه ماست.

,

, ,

فرماندار قاین در ادامه گفت: آموزش وپرورش به عنوان یک مجموعه مهم ،کمترین توجه را به کودکان ونوجوانان دارد واین نهاد یک استراتژی مهم برای این موضوعات ندارد.

,

وی درادامه با اشاره به مشکلات به وجود آمده در بین خانواده ها گفت: برای حل این معضلات باید تصمیماتی گرفته شود که مسکّن باشد ومعضلات را کاهش دهد وبرگزاری این گونه کارگاههای آموزشی می تواند درزندگی افراد موثر باشد..

,

کهن ترابی بر همکاری سایر ارگانها  در برپایی این همایش تاکید کرد و گفت: ادارات ونهادهای شهرستان به خصوص ادارات فرهنگی راه حل های خود را برای کاهش مشکل طلاق تهیه نمایند وبه اداره ورزش و جوانان تحویل تا براساس آن برنامه ریزی برای حضور اساتید و کارگاههای آموزشی صورت گیرد.

,

 

,

دراین جلسه هریک از اعضای ستاد  دیدگاهها و نظرات خود در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن همایش ارائه دادند.

,
,
,
,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه