اخبار داغ

عصر امروز؛

آیین بزرگداشت سومین روز شهید "علی حیدر هاشمی" در پارس آباد برگزار شد +عکس

آیین بزرگداشت سومین روز شهید "علی حیدر هاشمی" در پارس آباد برگزار شد +عکس
آیین بزرگداشت سومین روز شهید علی حیدر هاشمی عصر امروز با حضور مردم و مسئولان در شهرستان پارس آباد مغان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، این آیین با حضور امام جمعه پارس آباد، جمعی از مسئولان اجرایی، فرماندهان انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج، همرزمان شهید، خانواده معزز شهید و قشرهای مختلف مردم در مسجد المهدی (عج) واقع در محله فرودگاه قدیم پارس آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

شرکت کنندگان در این آیین با قرائت فاتحه و آیاتی از کلام الهی یاد و خاطره این شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد در این آیین در سخنانی با اشاره به اهمیت مقام شهید و شهادت در دین اسلام گفت: شهیدان با کنار گذاشتن حب دنیوی شهادت در راه ارزشهای الهی و دفاع از میهن را بر می گزینند به این خاطر در دین مبین اسلام والاترین جایگاه و مرتبه به شهیدان والامقام اختصاص دارد .

,

حجت الاسلام یعقوب علیزاده با اشاره به ضرورت عمل به پیام شهدا، مهمترین پیام و خواسته شهدا را تبعیت از ولایت فقیه عنوان و از حضور پرشور احاد مردم در آیین تشییع و مجلس بزرگداشت این شهید بزرگوار قدردانی کرد.

,

شهید علی حیدر هاشمی متولد ۱۳۴۶ زمانی که عضو گروهان دوم گردان ۱۴۰ تیپ یک لشگر ۲۱ حمزه ارتش بود در منطقه عملیاتی شرهانی در بیست و یکم تیر ماه سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید.

,

////

, ////,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

////

, ////,

///

, ///,

////

, ////,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه