اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز خبر داد:

ایجاد ۱۵۲ فرصت شغلی در سال جاری/ بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات در نطنز پرداخت شده است

ایجاد ۱۵۲ فرصت شغلی در سال جاری/ بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات در نطنز پرداخت شده است
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نطنز، گفت: بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات از منابع امدادی و بانکی در سال جاری تاکنون برای اشتغال زایی و توانمند سازی در اختیار خانواده ها قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛ محمد رضا مومی اردستانی  امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف و سیاست های کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی، خود اتکا کردن و ایجاد اشتغال برای خانواده های زیر پوشش این نهاد در سطح شهرستان است و این نهاد تا کنون این وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز، افزود: بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات از منابع امدادی و بانکی در سال جاری تا کنون برای اشتغال زایی و توانمند سازی در اختیار خانواده ها قرار گرفته است.

,

وی با بیان این که با پرداخت این مبلغ ۱۵۲ فرصت شغلی ایجاد شده است، ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نطنز بعد از استعداد سنجی مددجویان و اعطای تسهیلات بانکی به آن ها، با ارائه آموزش های تخصصی و نظارت مستمر بر اجرای طرح های خودکفایی به توانمند سازی مددجویان کمک می کند.

,

وی با اشاره به این که برای پایدار سازی طرح ها تلاش می شود تا مشاوره، نظارت و آموزش مجریان در دستور کار قرار گیرد، خاطر نشان کرد: توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خود اتکایی از مهم ترین شاخصه ها و اهداف موجود در اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه