اخبار داغ

مرکز اینترنت خانگی روستای "نگره" افتتاح شد+تصاویر

مرکز اینترنت خانگی روستای "نگره" افتتاح شد+تصاویر
با حضور مدیر کل مخابرات استان کرمانشاه ْ‌مسئولین شهرستانی و مردم روستانی نگره مرکز اینترنت خانگی روستای نگره افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخ شمیران، اینترنت یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه بشری شده است چرا که بسیاری از فعالیت ها در بستر اینترنت به آسانی انجام می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

 

,

از مبادلات کالاها گرفته تا انتقالات بانکی و پداخت قبوض و پیگیری خبرها روز دنیا هم اکنون اینترنت از رقبای خود جلو افتاده است .

,

 

,

در این راستا و با توجه به اهمیت این موضوع دولت در سال های اخیر تلاش های زیادی را برای رساندن اینترنت به روستاها در دستور کار خود قرار داده است .

,

 

,

نزدیک به 18 هزار روستا جهت فعال شدن اینترنت از طرف دولت به پیمانکار واگذار شده است و شرکت ها نیز در حال ارزیابی های خود هستند.

,

 

,

حال در جدیدترین اقدام مخابرات استان کرمانشاه ،‌ مرکز اینترنت خانگی روستای نگره با حضور مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه و مدیر مخابرات ثلاث باباجانی ،‌ شورا ، دهیار و اهالی روستای نگره فتتاح شد.

,

 

,

, ,

 

,

رئیس اداره مخابرات شهرستان ثلاث باباجانی در گفت و گو با خبرنگار شاخ شمیران، اظهار داشت :‌با رسیدن اینترنت به این روستاها بسیاری از کارهای مردم که قبلا برای انجام آن به شهر می آمدند ،‌ اکنون در روستا به در خانه ها و یا در دفاتر پیشخوان انجام می گیرد.

, شاخ شمیران,

 

,

مهندس کیومرث مسکنه گفت :‌ اینترنت روستای نگره از نوع رادیو است و امواج اینترنتی توسط مودم های مخصوصی که در دسترس اهالی است اینترنت پرسرعت را دریافت می کند.

,

 

,

مهندس مسکنه افزود :‌ این امر تحویلی در حوزه ارتباطات روستای نگره و حومه به حساب می آید و ان شاء‌الله با پیگیری های که به عمل آمده شاهد ورود اینترنت به روستاهای دیگر منطقه در روزهای آینده خواهیم بود.

,

 

,

, ,

 

,

شورای روستای نگره هم در گفت و گو با خبرنگار شاخ شمیران، با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط مخابرات اظهار داشت :‌ ورود اینترنت به روستا یقینا می تواند تاثیر بسزایی در رفع مشکلات مردم روستا خواهد داشت .

, شاخ شمیران,

 

,

هادی میرزایی گفت :‌ان شاء‌الله مردم ما قدردان این نعمت هستند و حضور پرشور مردم در افتتاح مرکز اینترنت روستا خود گویای همه چیز است .

,

 

,

, ,

این عضو شورای بخش مرکزی در پایان از اقدامات مدیر عامل مخابرات استان کرمانشاه و شهرستان ثلاث باباجانی تقدیر و تشکر کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه