اخبار داغ

با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان رونمایی شد + عکس

پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان رونمایی شد + عکس
در آئینی با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و امام جمعه پارس آباد از پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان در پارس‌آباد رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، عصر امروز طی آیینی با حضور امام جمعه پارس آباد، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، جمعی از مسئولان محلی، هنرمندان و هنردوستان پارس‌آبادی از پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره گفت: هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان در حالی آغاز می‌شود که در پایان سال قرار گرفته‌ایم و شاهد به روی صحنه رفتن نمایش هایی خواهیم بود که در سایه ماه‌ها تلاش و کوشش هنرمندان و دهها کارگاه آموزشی تخصصی اینک میزبان نگاه زیبای مردم خواهند بود.

,

غریب منوچهری با بیان اینکه جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است، افزود: در حالی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان وارد ۱۸ سالگی خود شده است که در طی این مدت هنرمندان و نام‌های بزرگی به خود دیده و به درختی تنومند بدل شده است.

,

وی گفت: برپایی این جشنواره در پارس‌آباد مغان در سال‌های گذشته توانسته است استعدادهای فراوانی را در عرصه نمایش شناسایی و آنها را در پله‌های ترقی قرار دهد و بر سکوهای برتر کشوری بنشاند.

,

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: وجود هنرمندان با استعداد در این شهرستان فرصتی مغتنم است برای مسئولین و مردم، تا با همراهی و همدلی این هنرمندان در مسیر رشد و تعالی فرهنگ شهری و در حل معضلات اجتماعی قدمی مبارک بردارند.

,

منوچهری در ادامه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، هنرمندان منطقه به ویژه از پیشکسوتان عرصه تئاتر و هنر که در شکل‌گیری و اجرای جشنواره هجدهم تئاتر منطقه‌ای مغان زحمات زیادی کشیدند، قدردانی کرد و گفت: امیداورم جشنواره‌ای پر از تماشاگر و صحنه‌ای مملو از احساس و اندیشه را در هجدهمین دوره از این جشنواره شاهد باشیم.

,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه