اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش اردکان مطرح کرد

رشد کمی و کیفی رتبه کنکور اردکانی ها

رشد کمی و کیفی رتبه کنکور اردکانی ها
معاون آموزشی و پرورش اردکان گفت: امسال نیز به دلیل رشد کمی و کیفی رتبه ها به احتمال زیاد هزینه بالاتری در برخواهد داشت و براورد قیمت ها تا به اینجا چیزی بالغ بر 50 میلیون تومان تخمین زده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید ادبی معاون آموزش و پرورش اردکان در مصاحبه با خبرنگار اردکان گویا، گفت: هر ساله مراسمی برای تجلیل از دانش آموزانی که رتبه زیر 1000 کسب کرده اند و صاحب رتبه برتر در کشور شده اند برای افزایش انگیزه دانش آموزان پیش دانشگاهی و همچنین قدردانی از زحمات خود فرد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا,

وی افزود : این مراسم همه ساله در پایان سال انجام می شود و امسال نیز خوشبختانه روند رو به رشدی داشتیم که در مقایسه با سال گذشته 53 رتبه زیر هزار داشتیم که مورد تقدیر قرار می گیرند.

,

 این مسئول با اشاره به اقدامات انگیزشی برای دانش آموزان گفت: در ابتدا هر سال تحصیلی پوستری به مدارس ارسال می شود که در این پوستر رتبه های برتر و جوایزی که به آنها اهدا شده است به طور کامل نوشته شده است که روحیه انگیزه در دانش آموزان ایجاد می کند تا بتوانند در دانشگاه های خوب و با رتبه های خوب درس بخوانند.

,

ادبی اظهار داشت : امسال نیز در بیست و چهارم اسفند مراسم در استان برگزار خواهد شد که رتبه های برتر مشخص خواهد شد و وقتی از لحاظ کمی و کیفی تعداد دانش آموزان مشخص شد این مراسم در اردکان نیز برگزار خواهد شد. البته این مراسم ملاک هایی دارد که یکی از آن ها این است که این دانش آموزان که حالا دانشجو هستند بتوانند در شهر اردکان حضور داشته باشند و مسئولین بلند پایه شهرستان نیز در این مراسم حضور داشته باشند که به نظر می رسد 25 اسفند الی 10 فروردین 97این مراسم برگزار خواهد شد.

,

وی بیان داشت : جوایز طبق پوستر و قولی که به دانش آموز دادیم اهدا خواهد شد و در حال حاضر در حال اماده سازی تندیس ها هستیم. به نظر می رسد امسال این مراسم پرشور تر از سال قبل برگزار می شود. این مراسم برای هر چهار گروه تحصیلی برگزار خواهد شد.

,

ادبی خاطر نشان کرد : وی با تشکر از نماینده شهرستان گفت: تا سال گذشته خود نماینده شهرستان هزینه را متقبل می شدند که هزینه سال قبل سی و هفت میلیون و چهارصد چهل هزار تومان شد که قرار بود از طریق کارخانه ها پرداخت بشه که چنین اتفاقی نیفتاد. امسال نیز به دلیل رشد کمی و کیفی رتبه ها به احتمال زیاد هزینه بالاتری در برخواهد داشت و براورد قیمت ها تا به اینجا چیزی بالغ بر 50 میلیون تومان تخمین زده شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه