اخبار داغ

خرامه میزبان دو شهید گمنام می شود

خرامه میزبان دو شهید گمنام می شود
روز جمعه 4 اسفندماه ساعت 11 صبح پیکر پاک دو شهید گمنام از درب سپاه خرامه تا مصلای نماز جمعه بر دستان مردم شهرستان خرامه تشییع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، همزمان با ایام فاطمیه، استان فارس دوباره عطر شهدای گمنام را در وجود خویش احساس کرده تا برای چندمین بار حضور ده ها شهید تازه تفحص شده را به خود ببیند و دل های عاشق را گرد هم جمع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای خرامه,

در این میان، توفیقی شامل حال مردم شهرستان خرامه شده تا بتوانند از عطر و بوی پیکر یک شهید 17 ساله از عملیات خیبر و پیکر یک شهید 23 ساله از عملیات رمضان که قرار است در دانشگاه آزاد شهرستان استهبان به خاک سپرده شوند استشمام کنند.

,

علی اکبر طحان فرمانده سپاه خرامه در این باره می گوید: با هماهنگی های انجام شده با فرماندهی محترم سپاه ناحیه استهبان، پیکر این دوشهید عزیز، آخر این هفته مهمان مردم شهرستان خرامه خواهند بود.

,

وی افزود: روز جمعه 4 اسفندماه ساعت 11 صبح، پیکر پاک این دو شهید والامقام از درب سپاه خرامه، به طرف میدان دانشجو، میدان امام(ره) و مصلای نماز جمعه بر دستان مردم شهرستان خرامه تشییع خواهد شد.

,

مردم خرامه همیشه برای نام شهدا ثابت قدم بوده اند؛ تشییع شهدای گمنام خرامه، تشییع پیکر شهید جواد زارع، بدرقه کاروان شاهدان بصیر و تشییع شهید کمال کشاورزی بخشی از ارادت مردم این منطقه به این عزیزان بوده است.

, تشییع شهدای گمنام خرامه, تشییع پیکر شهید جواد زارع, بدرقه کاروان شاهدان بصیر, تشییع شهید کمال کشاورزی,

عده ای با شاخه گل، عده ای با پرچم، یکی با نذر صلوات و دیگری با اشک دل به استقبال می رود؛ مهم این است که دست خالی نباشیم و مهمتر آنکه دست پُر برگردیم؛ چه خوب روزی و چه زیبا منظره ای را در پیش داریم.

,

اما ای کاش، سرمان در برابر دوشهید گمنام شهر حضرت زهرا(س) بالا بود؛ ای کاش این دو مهمان شهرمان، پس از 5 سال گنبد و بارگاهی داشتند تا امروز اینگونه دربرابر همرزمانشان سرافکنده نبودیم، ای کاش روزی وعده ها به حقیقت برسند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه