اخبار داغ

رئیس اداره آبفا سپیدان:

بایدالگوی مصرف آب را رعایت کنیم

بایدالگوی مصرف آب را رعایت کنیم
رئیس اداره آبفا سپیدان گفت:با توجه به شرایط خشکسالی، کاهش بارندگی در مصرف بهینه آب بخصوص در بخش مصارف خانگی وشرب باید مدیریت کردو الگوی مصرف را رعایت کنیم تا از بحران آب نجات پیدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسروخسروی رئیس اداره آبفا سپیدان در گفتگو با مارگون اظهار کرد: با توجه به شرایط خشکسالی، کاهش بارندگی، افت منابع آب زیرمینی و وضعیت اسفبار بارش های سالجاری در سطح شهرستان اگر در مصرف آب خود دقت نکنیم، در سال های آینده امکان کاهش منابع آبی و همچنین جیره بندی آب شرب در سطح شهرستان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

وی ابراز کرد:با توجه به شرایط خشکسالی ،کاهش بارندگی ، افت منابع آب زیزمینی و وضعیت بارش های سالجاری در شهرستانی مانند سپیدان اگر در مصرف آب خود دقت نکنیم،سال آینده باید آب شرب در سپیدان جیره بندی شود.

,

خسروی عنوان کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از طریق رسانه های استانی و ملی را موثر خواند وگفت: شهروندان ،کشاورزان و بهره برداران منابع آب را در این زمینه بایدآگاه کرد.

,

وی افزود: متاسفانه بسیاری از مصرف کنندگان  الگوی مصرف آب را دربخش های کشاورزی ، صنعت، خدمات وشرب را رعایت نمی کنند ،عمق بحران و کمبود آن را درک واحساس نکرده اند و باید در جریان آن قرار بگیرند وباید درمصرف آب مدیریت کرده والگوی مصرف را رعایت کنیم تااز بحران آب نجات پیداکنیم.

,

رئیس اداره آبفا سپیدان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از طریق رسانه های مجازی و پایگاه های خبری را موثر خواند و گفت: کشاورزان و بهره برداران منابع آب را در این زمینه باید آگاه کرد؛ استفاده مردم از آب شرب می بایست بر اساس اصلاح الگوی مصرف باشد و کشاورزان حتی الامکان از آبیاری سنتی در مزارع خود خودداری کنند.

,

خسروی افزود: متاسفانه بسیاری از مصرف کنندگان الگوی مصرف آب را در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات و شرب رعایت نمی کنند، شهرستان سپیدان با کمبود بارش ونزولات الهی وذخیره سنوات گذشته هنوز عمق بحران و کمبود آن را درک و احساس نکرده اند اما با وجود کمبود منابع آبی باید در جریان آن قرار بگیریم.

,

وی ضمن هشدار در مصرف بهینه آب بخصوص در بخش مصارف خانگی وشرب گفت: باید در مصرف آب مدیریت کرده و الگوی مصرف را رعایت کنیم تا از بحران آب نجات پیدا کنیم.

,

رئیس اداره آبفا سپیدان اظهار امیدواری کرد: با وجود اینکه یک ماه از فصل زمستان بدون بارش برف و باران سپری شده است ولی امیدواریم که در روز های آینده شاهد نذورات الهی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه