اخبار داغ

دعوت پسر بنزین فروش مینابی به مسابقات جاکارتای اندونزی/«واقعا هیچ»سهم این قهرمان از اولویت استخدام معلولان و نخبگان

دعوت پسر بنزین فروش مینابی به مسابقات جاکارتای اندونزی/«واقعا هیچ»سهم این قهرمان از اولویت استخدام معلولان و نخبگان
پسر بنزین فروش مینابی و قهرمان دو ومیدانی و عضو تیم ملی به مسابقات جاکارتای اندونزی دعوت شد،این درحالی است که این نخبه افتخار آفرین ورزشی که با معلولیت هم دست و پنجه نرم می کند هیچ سهمی از مصوبات مجلس و دولت پیرامون اشتغال و اولویت استخدام برای معلولان و نخبگان بهره نبرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، شهرستان میناب با جمعیت ۲۵۹ هزار نفر جمعیت بیش از ۵ هزار معول جسمانی و حرکتی دارد که در این بین تعدادی از معلولین شهرستان قهرمانان ملی پوش در رشته های ورزشی، دو و میدانی، پرتاب دیسک، نیزه، پرش طول و پرتاب نیزه می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

پرویز خادمی یکی از قهرمانان مسابقات دو میدانی معلولین استان هرمزگان و عضو تیم ملی یکی از ورزشکاران مینابی است که به تازگی از سوی فدراسیون ورزش کشور برای شرکت در مسابقات دومیدانی جاکارتای اندونزی دعوت شده است.

,

این قهرمان دو و میدانی،مدال طلای مسابقات دو۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر، رکوردار دو۴۰۰ متر در یک دقیقه و هفت ثانیه و رکوردار دو ۱۰۰ متر در ۱۲ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه، مدال نقره بازی های تهران انتخابی به تیم ملی در کارنامه ورزشی خود دارد.

,

وی همچنین دارنده مدال نقره در دو ۱۰۰ و ۲۰۰ متر بازی های مهر رضوی مشهد مقدس در سال ۹۲ کسب کرد ولی به دلیل نداشتن مربی و سرپرست نتوانست قهرمان شود و ۲ مدال نقره در دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر در سال ۹۳ به جمع افتخارات ورزش استان هرمزگان اضافه کند.

,

پرویز خادمی معلول جسمانی در بخش آی دی در سال ۹۴ به دلیل مشکلات مالی نتوانست در مسابقات حاضر شود و در سال ۹۵ نائب قهرمان کشور شد و در همین سال توانست رکورد دو یکصد متر جابجا کند و قهرمان شود.

,

این نخبه ورزشی کسب افتخارات در عرصه های ملی را مرهون دعای خیر مادر و حمایت های خانواده و همکاری مسئولین مربوطه می داند و برای کسب افتخارات بیشتر تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات جاکارتای اندونزی در روستای خود آغاز کرده است.

,

قهرمان ملی پوش مینابی در کنار ورزش برای کسب درآمد و تامین معاش خانواده و برای اینکه کمک حال پدر خانواده بشود در حاشیه خیابان واقع در دهستان حکمی به شغل بنزین فروشی سیار مشغول است.

,

اگرچه در‌ سال ٨٣ تصویب شد تا ٣‌درصد از سهمیه استخدامی سازمان‌های دولتی و خصوصی، باید برای معلولان درنظر گرفته شود، اما عملا این اتفاق نیفتاده و امروزه تعداد زیادی از معلولان شهرستان میناب از قاعده اشتغال و استخدام دولتی محروم بوده اند و قهرمانان هم باید در کنار مردم شغل بنزین فروشی را اتخاذ کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه