اخبار داغ

امام جمعه تایباد:

دشمن از طریق ماهواره تلاش در ایجاد شبهه در اعتقادات جوانان دارد

دشمن از طریق ماهواره تلاش در ایجاد شبهه در اعتقادات جوانان دارد
امام جمعه تایباد گفت: امروز دشمن از طریق ماهواره تلاش در جهت ایجاد شبهه در اعتقادات جوانان دارد به همین دلیل خانواده ها باید فرزندان خود را از آسیب های ماهواره در امان نگه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، آیت الله محمد محدثی، امام جمعه شهرستان تایباد شب گذشته در مراسم عزاداری دهه فاطمیه در محل مسجد موسی بن جعفر(ع) تایباد، گفت: امروز دشمن از طریق ماهواره تلاش در ایجاد شبهه در اعتقادات جوانان دارد به همین دلیل خانواده ها باید فرزندان خود را از آسیب های ماهواره در امان نگه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

وی با اشاره به اهمیت ترویج و نشر سیره و روش زندگانی پیامبر و خاندان پاکش در تربیت نسلی مومن و انقلابی، افزود: چشم و گوش خود را باید محافظت کرد، تا هر منکری را نبیند و به صدای منکر گوش نکند.

,

 

,

خطیب نماز جمعه شهرستان تایباد بهترین نعمت الهی را نعمت هدایت توصیف کرد و افزود: پیروی از سیره و روش زندگانی پیامبر(ص) و اهل بیت پیامبر(ص) آن حضرت بهترین هدایت است.

,

 

,

وی ابرازکرد: باید همه تلاش کنیم که از این نعمت ارزنده الهی برای خیر دنیا و آخرت استفاده کنیم و این نعمت را غارت شیطان نکنیم.

,

 

,

امام جمعه تایباد عزاداری برای ائمه اطهار(ع) و حضرت زهرا(س) را بالاترین ارزش دانست و ادامه داد: باید این ارزش را به آیندگان منتقل کنیم همانطوری که از گذشتگان این ارزش معنوی به مارسیده است.

,

 

,

وی برخودسازی و توجه به مفاهیم قرآن تاکید کرد و افزود: خشوع و خضوع در نماز و توجه به معارف دینی و اسلامی و آموزش معارف اسلامی لازمه تربیت جوانان و نوجوانان جهان اسلام است.

,

 

,

محدثی پرداخت زکات در جهت کمک به فقراء و مستنمدان جامعه اسلامی را مهم و ضروری خواند و گفت: به شکرانه نعمات الهی باید به فقرا و مستمندان جامعه اسلامی کمک کنیم و در برابر ناملایمات استقامت داشته باشیم.

,

 

,

همچنین در این مراسم معنوی یکی از مداحان آستان قدس رضوی پیرامون عزای حضرت زهرا(س) مرثیه‌سرایی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه