اخبار داغ

مدیرعامل شرکت تعاونی فرش تفرش:

بیمه قالیبافان تفرش در پیچ و خم مشکلات/مسئولان چاره‌ای بیاندیشند

بیمه قالیبافان تفرش در پیچ و خم مشکلات/مسئولان چاره‌ای بیاندیشند
مدیرعامل شرکت تعاونی فرش شهرستان تفرش گفت: با گذشت بیش از ۵ سال از طرح بیمه قالیبافان، تعدادی از قالیبافان تفرشی از پوشش بیمه‌ای قالیبافی محروم و در این راستا با مشکلاتی مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فرزاد، مدیرعامل شرکت تعاونی فرش شهرستان تفرش در گفتگو با ندای تفرش، با اشاره به مشکل بیمه قالیبافان این شهرستان گفت: با گذشت بیش از ۵ سال از طرح بیمه قالیبافان، تعدادی از قالیبافان تفرشی از پوشش بیمه‌ قالیبافی محروم بوده و با مشکلاتی مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

فرزاد اظهار کرد: در ابتدای طرح بیمه قالیبافان، از این طرح به خوبی استقبال شد و اکثر قالیبافان نیز بیمه شدند؛ که همین امر عامل جذب مجدد بسیاری از هنرمندان قالیبافی شد که کار خود را رها کرده بودند.

,

وی افزود: بخشی از هزینه بیمه بر عهده خود بافنده بوده و مابقی را دولت پرداخت می‌کرد که این نوع بیمه مزایای بیمه درمان،‌ عمر و بازنشستگی، ازکارافتادگی و آتش‌سوزی کارگاه‌های خانگی را داشت.

,

مدیرعامل شرکت تعاونی فرش شهرستان تفرش بیان کرد: اما با گذشت چند سالی از آغاز طرح و از سال ۹۳ تاکنون بیمه قالیبافی مسکوت مانده و نه تنها افراد جدیدی بیمه نشده‌اند، بلکه بیمه برخی از قالیبافان نیز با مشکل مواجه شده‌ است.

,

فرزاد خاطرنشان کرد: در این راستا پیگیری‌های زیادی با بیمه تامین اجتماعی انجام شده اما نتیجه‌ مطلوبی به همراه نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه