اخبار داغ

اولین بند آبخیزداری پروژه بزرگ حوزه آبخیز چاه شور منوجان افتتاح شد

اولین بند آبخیزداری پروژه بزرگ حوزه آبخیز چاه شور منوجان افتتاح شد
اولین بند سنگی ملاتی پروژه بزرگ حوزه آبخیز چاه شور منوجان، به حجم ۱۲۲۰ مترمکعب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان؛اولین بند سنگی ملاتی پروژه بزرگ حوزه آبخیز چاه شور منوجان، به حجم ۱۲۲۰ مترمکعب با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ،  معاون سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان،  فرماندار شهرستان منوجان و جمعی دیگر از مسئولان منطقه جنوب کرمان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان,


محمدرضاشاهرخی معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مساحت حوزه آبخیز چاه شور منوجان بالغ بر ۱۵ هزار و ۶۲۹ هکتار بوده که توسط شرکت مهندسین مشاور آرمان گستر-با هدف کنترل سیلاب و رسوب حوزه سد میناب -مورد مطالعه قرار گرفته که در نهایت احداث ۳۰ بند آبخیزداری برای آن پیشنهاد شده است.

,
,

 

,

وی با بیان این مطلب که بند شماره یک این حوزه افتتاح و آماده آبگیری است، افزود: از اعتبارات سال ۹۶ ، ۵ بند آبخیزداری حوزه چاه شور منوجان از نوع سنگی ملاتی به حجم ۲۴۰۰ مترمکعب و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در دستور کار میباشد.

,

شاهرخی در پایان گفت: دومین بند آبخیزداری این پروژه بزرگ در حال اجراست و امروز به همت مسئولین، کلنگ احداث سومین بند هم به زمین زده شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه