اخبار داغ

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور: مطرح کرد؛

راه اندازی میز خدمت اقدام بسیار مفید در راستای پاسخگویی به سوالات مردم

راه اندازی میز خدمت اقدام بسیار مفید در راستای پاسخگویی به سوالات مردم
مدیر ستادهای نماز جمعه کشور گفت: راه اندازی میز خدمت، یکی از اقدامات بسیار مفید و موثری است که می تواند به درخواست ائمه جمعه و در راستای پاسخگویی به سوالات مردمی شکل گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، حجت الاسلام محمود سیاح شب گذشته در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان درگز ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری نماز جمعه تصریح کرد: در حال حاضر، نماز پر شکوه و دشمن شکن جمعه در نهصد شهرستان و مرکز استان در حال برگزاری بوده و فعالیت های آن نسبت به گذشته تفاوت چشمگیری پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

 

,

وی افزود: سابق بر این، در نمازهای جمعه به قرائت خطبه و سخنرانی پیش از خطبه اکتفا می شد؛ اما امروز شاهد هستیم که ساعاتی پیش از شروع نماز جمعه فعالیت هایی همچون مشاوره خانواده، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره های قضایی و حقوقی، ایستگاه های مطالعه و امانت کتاب، پزشک جمعه و مهدهای آدینه در بسیاری از شهرهای کشور در حال انجام شدن است.

,

 

,

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور تشریح کرد: اقدامات ذکر شده از جمله نمادهای بارز خدمت رسانی ستادهای نماز جمعه به نمازگزاران است.

,

 

,

حجت الاسلام سیاح تبیین کرد: راه اندازی میز خدمت، یکی از اقدامات بسیار مفید و موثری است که می تواند به درخواست ائمه جمعه و در راستای پاسخگویی به سوالات مردمی شکل گیرد؛ بدین ترتیب که مسئولین با هماهنگی های قبلی و به صورت دوره ای در مصلی نماز جمعه حاضر شده و پاسخگوی سوالات و شبهات مردم باشند.

,

 

,

وی با اشاره به پیشرفت جوامع و متفاوت شدن دیدگاه و سطح توقعات مردم، اظهار کرد: مسئولین ستادهای نماز جمعه باید با این پیشرفت جامعه هماهنگ شده و در جهت هر چه با شکوه تر شدن نماز جمعه تلاش کنند.

,

 

,

حجت الاسلام سیاح ضمن تاکید بر تشکیل قرارگاه فرهنگی در ستاد نماز جمعه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور، نماز جمعه را قلب فرهنگی شهر و  قرارگاه فرهنگی و بصیرتی دانستند.

,

 

,

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور ابراز داشت: نورانیت وجودی پیشکسوتان در کنار خلاقیت و سرعت عمل جوان ها باعث پیشرفت در کار می شود؛ حضور بزرگترها در نماز جمعه می تواند امید برای جوان ها امید بخش باشد.

,

 

,

وی به تشریح کارکردهای قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه پرداخت و گفت: فلسفه تشکیل قرارگاه فرهنگی، تصمیم گیری برای اجرایی شدن بهتر اتفاقات سطح شهر به محوریت ستاد نماز جمعه بوده و این مساله هیچ منافاتی با مسئولیت نهادهای متخلف شهر ندارد.

,

 

,

حجت الاسلام سیاح عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم در راستای اجرایی کردن کار قرارگاهی، تشکیل ستادهای فرعی است؛ ستاد نماز جمعه باید به عنوان بازوی امام جمعه در این مساله ورود پیدا کند.

,

 

,

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور ضمن تشکر از فعالیت بسیار خوب ستادهای نماز جمعه، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین نظام، از فعالیت های این ستاد ابراز خرسندی فرموده بودند.

,

 

,

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم، مسئولین کارگروههای مختلف ستاد نماز جمعه به بیان گزارش عملکرد خود پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه