اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر قم:

به برکت انقلاب اسلامی دولت کریمه در کشور ما برپا است

به برکت انقلاب اسلامی دولت کریمه در کشور ما برپا است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر قم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دولت کریمه در کشور ما تشکیل‌شده است و برای بقای این دولت باید باجان و دل از آن حفاظت و حراست کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر قم شب گذشته در دیدار با مردم شهر شُنبه در محل حسینیه حضرت زینب (س) طی سخنانی اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه اولیا و انبیا الهی تشکیل حکومت اسلامی و دولت کریمه بود که این وظیفه را می‌توان در کتب ادعیه بزرگان دین نیز مشاهده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: همواره بر سر راه تشکیل دولت کریمه دشمنانی وجود داشتند که حتی پس از تشکیل آن‌هم به اشکال گوناگون و حتی در لوای منافقین سعی در براندازی این حکومت داشتند.

,

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به کشورهایی که بلاد مسلمین تجاوز می‌کنند گفت: امروز آن آقایی که در عربستان نشسته و برخی از کشورهای اسلامی را به خاک و خون می‌کشد بزرگ‌ترین منافق است.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر قم تأکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دولت کریمه در کشور ما تشکیل‌شده است و برای بقای این دولت باید باجان و دل از آن حفاظت و حراست کنیم.

,

وی خاطرنشان ساخت: تاکنون هیچ‌کس پیدا نشده است که با تشکیل دولت کریمه رأی به اخلال در آن دهد و این اخلال در دولت کریمه شرک به خداوند متعال است.

,

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) به‌عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی بر 3 اصل ملت، قانون مبتنی بر دین و شرع و ولایت‌فقیه که شرایط حکومت اسلامی را دارا باشد، استوار است و این سه اصل نشان می‌دهد اندیشه امام اندیشه‌ای الهی است و دولتی که ایشان تشکیل داده‌اند همان دولت کریمه است.

,

حجت‌الاسلام غلامی در پایان افزود: اخلال در امور دولت کریمه و سعی در براندازی حکومت اسلامی بزرگ‌ترین ظلم نسبت به مردم است و خداوند متعال هیچ‌گاه از حق بندگان خود نمی‌گذرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه