اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی خبر داد:

تشکیل کلینیک صنعتی عمران و کشاورزی در دشتی

تشکیل کلینیک صنعتی عمران و کشاورزی در دشتی
رئیس بسیج مهندسین شهرستان دشتی گفت: این گروه بزرگ هم‌اکنون با ترکیب 15 نفر از مهندسان شهرستان کار خود را آغاز کرده است که در آینده این تعداد از کارشناسان افزایش و خدمات بیشتری به مردم ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس علی روستا رئیس بسیج مهندسین شهرستان دشتی صبح امروز در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: کلینیک تخصصی صنعتی عمران و کشاورزی باهدف عارضه‌یابی و عیب‌یابی و احیا و مرمت در بخش‌های صنعتی و عمران و کشاورزی و باهمت بسیج مهندسین این شهرستان تشکیل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: این کلینیک از ابتدای سال آینده با حضور جمعی از مهندسین شهرستان دشتی آغاز به کار می‌کند.

,

روستا اضافه کرد: تنها مشکل کنونی کلینیک نبود مکان مناسب برای کلینیک است که با پیگیری‌های انجام‌شده با سپاه امام رضا (ع) دشتی مشکل مکان به‌زودی مرتفع می شود.

,

وی تأکید کرد: در این کلینیک انواع مشاوره‌های صنعتی، عمرانی و کشاورزی قبل و حین و بعد از پروژه‌ها به‌صورت رایگان در اختیار مردم عزیز شهرستان قرار می‌گیرد.

,

رئیس بسیج مهندسین شهرستان دشتی تصریح کرد: این گروه بزرگ هم‌اکنون با ترکیب 15 نفر از مهندسان شهرستان کار خود را آغاز کرده است که در آینده این تعداد از کارشناسان افزایش و خدمات بیشتری به مردم ارائه می‌شود.

,

وی خاطرنشان ساخت: در بحث‌های اقتصادی هم از نظرات کارشناسان و سرمایه‌گذاران برای امور مشاوره‌ای در این کلینیک استفاده می‌شود.

,

روستا در ادامه افزود: هدف اصلی تشکیل این کلینیک افزایش نرخ اشتغال در شهرستان و وارد نمودن جوانان در عرصه کار و فعالیت است.

,

وی در پایان تأکید کرد: برای راه‌اندازی این کلینیک دیدارهای چهره به چهره با مسئولان کارگاه‌های تولیدی و فعالان اشتغال در شهرستان دشتی داشتیم که امیدواریم با افتتاح این کلینیک وضعیت اشتغال در شهرستان دشتی ساماندهی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه