اخبار داغ

مسابقات دو میدانی رعد در دلوار برگزار می شود

مسابقات دو میدانی رعد در دلوار برگزار می شود
مسئول کانون ورزشکاران دلوار گفت: نخستین مسابقات دو و میدانی رعد به مناسبت بزرگداشت نام شهید رئیسعلی دلواری و هفته بوشهر در دلوار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر درازی مسئول کانون ورزشکاران دلوار در گفتگو با خبرنگارسپاس، اظهار داشت: رشته ورزشی دوومیدانی یکی از رشته‌های پرطرفدار در دنیا بوده و در همه کشورها از آن به‌عنوان رشته مادر یاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر و دیار شهید رئیسعلی دلواری دارای استعدادهای خوب ورزشی است، گفت: این دوره از مسابقات که از طرف دانشگاه پیام نور استان بوشهرمی باشد در دو سطح نوجوانان و جوانان برگزارمی شود .

,

این مسئول تصریح کرد: مسابقات دو ومیدانی که برای نخستین بار با نام  «رعد» در روز هفدهم اسفندماه در شهر دلوار می باشد که از تپه رشادت تا منزل شهید رئیس علی دلواری به مسافت سه کیلومتر و ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

, .,

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا ۱۲ اسفندماه خواهد بود، افزود: این مسابقات برای نخستین‌بار در دو سطح دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود و به نفرات اول تا سوم هر سطح نیز هدایای قابل توجهی اهدا می شود.

,

درازی گفت: امیدوار هستیم که استقبال از این دوره مسابقات خوب ارزیابی شود و همه ورزشکاران استان نیز در این مرحله حضور پیدا نمایند.

,

وی گفت: این برنامه که طرحی از دانشگاه پیام نور استان بوشهر به عنوان اولین قدم مسابقه دومیدانی تحت عنوان دو رعد «رئیس علی دلواری» به‌مناسبت تجلیل از مقام شهید رئیس علی دلواریمی باشد و همزمان با بزرگداشت روز بوشهر در ۱۷ اسفندماه سال جاری و با حضور دانش آموزان دوره متوسطه و دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار کند.

, .,

درازی با اشاره به بازدهی مطلوب طرح ملی استعدادیابی دو و میدانی در دلوار، بیان کرد: این برنامه های ورزشی به‌صورت منسجم دربخش دلوار ادامه خواهد داشت تا استعدادهای شاخص و برتر شناسایی و ساماندهی شوند.

, .,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه